Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Moest ik die blauwe camionette zijn, ik had hem gewoon los omver gereden !!!
wat een pretentie
He Sjaak, Waarom is t een gestolen Banshee? Waar maak je dat uit op?
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It! To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Dat klopt wel, maar raptor350 laat het wel erg duidelijk merken.
Daar kun je sommige forumleden mee kwetsen, al denk ik niet dat er veel buitenlanders op het forum zitten
Kijk ik heb niets tegen buitenlanders, van mij mag iedereen naar hier komen emigreren : jong oud, man, vrouw, chinees, marokaans , turks ... Kunnen allemaal even goede vrienden van mij zijn0
maar ze moeten hun gewoon aanpassen aan ONZE taal / cultuur en gewoontes. En niet beginnen met criminaliteit en dergelijke !
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
raptor350 schreef:Kijk ik heb niets tegen buitenlanders, van mij mag iedereen naar hier komen emigreren : jong oud, man, vrouw, chinees, marokaans , turks ... Kunnen allemaal even goede vrienden van mij zijn0
maar ze moeten hun gewoon aanpassen aan ONZE taal / cultuur en gewoontes. En niet beginnen met criminaliteit en dergelijke !
Op het filmpje gaat het over een neger die woont op een plek waar alleen maar negers wonen. Waarom suggereer je nou dat die crimineel is? Omdat die cultuur anders is, en ze raar praten daar? Dat is de plaatselijke cultuur en iemand als jij, die blijkbaar zo hecht aan cultuur en eigen gewoontes zou daar veel respect voor moeten hebben.
Racisme of xenofobie is ook prima hoor, maar geef dat dan gewoon toe.
raptor350 schreef:Kijk ik heb niets tegen buitenlanders, van mij mag iedereen naar hier komen emigreren : jong oud, man, vrouw, chinees, marokaans , turks ... Kunnen allemaal even goede vrienden van mij zijn0
Leuk van je zoiets. ben van allochtoonse afkomst en waardeer zo iets.
en over die criminaliteit is maar een heel kleine groepje die het moeilijk maken voor ons.
Op het filmpje gaat het over een neger die woont op een plek waar alleen maar negers wonen. Waarom suggereer je nou dat die crimineel is? Omdat die cultuur anders is, en ze raar praten daar? Dat is de plaatselijke cultuur en iemand als jij, die blijkbaar zo hecht aan cultuur en eigen gewoontes zou daar veel respect voor moeten hebben.
Racisme of xenofobie is ook prima hoor, maar geef dat dan gewoon toe.
wss omdat ze in het filmpje zelf zeggen (we do have no jobs) en wss ook nooit zullen krijgen
geen werk, geen geld, geen mooie spullen
pure criminelen
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!