true!tjobbie schreef:kan best zijn,al weet je exact wat het is, elke minuut die je verkletst kun je ook aan de quad besteden om echt het probleem op te sporen/fixen
![Afgestudeerd :afgestudeerd:](./images/smilies/icon_afgestudeerd.gif)
true!tjobbie schreef:kan best zijn,al weet je exact wat het is, elke minuut die je verkletst kun je ook aan de quad besteden om echt het probleem op te sporen/fixen
Ik ben 17 jaar en student economie-wiskunde + ik heb volgende week examens !!tjobbie schreef:he, je moet niet lullen maar sleutelen!
dan weet je pas wat er aan de hand is
+ de meest onhandigste achteruit ooit uitgevonden op een quadBoncari schreef:ik heb veel plezier beleeft met de raptor 350, maar een perfecte quad vind ik het eerlijk gezegd niet....
De voorbocht van de uitlaat roest door.
Stationair loopt die bij een aantal mensen erg slecht.
en iemand die ik ken had motorische problemen met een hele nieuwe raptor :: maar dat kan natuurlijk altijd een keer gebeuren....
dan stel je de examens toch een weekje uit, wat is nu belangrijker, een diploma of een goeie quadraptor350 schreef:Ik ben 17 jaar en student economie-wiskunde + ik heb volgende week examens !!tjobbie schreef:he, je moet niet lullen maar sleutelen!
dan weet je pas wat er aan de hand is
Dan ga ik niet ff een heel 4 takt motorblok opendoen hé
Quad heeft bijna niets meer van compressie , dus ik weet 100% zeker dat het de cilinder , zuiger is. Daarvoor hoef ik niet te gaan kijken hoor ! Ik hoor het het ook wel![]()
dus je hoeft niet te sleutelen om te weten wat er aan de hand is
de quad gaat gewoon tijdens men examen periode bij men garagist , maar als je mijn begin topic eens goed zou lezendan is mijn vraag niet wat er aan de hand is. Maar wel hoe dat het mogelijk is dat men zuiger al na 7000km versleten is bij een yamaha raptor 350 ... ( vind ik persoonlijk niet normaal )
Dan kan je in ieder geval rekenen dat weer wat gaat kosten...raptor350 schreef: Ik ben 17 jaar en student economie-wiskunde + ik heb volgende week examens !!
Dan ga ik niet ff een heel 4 takt motorblok opendoen hé![]()