Quad trekt langzaam op.
-
- Easy Quadrider
Quad trekt langzaam op.
Ik heb een probleem waar jullie hoogst waarschijnlijk de oplossing voor weten!
Wanneer ik mijn quad start ( wanneer hij warm of koud staat) en wil rijden trekt de quad heel erg langzaam op en rijd hij ook heel traag, pas na een paar secondjes begint hij snelheid op te bouwen. En hapert hij af en toe ook een beetje. Zo is het ook dat wanneer ik aan de quad sta en hem in zijn neutraal zet dat hij een beetje sputtert en dan uitvalt en ik hem opnieuw moet starten.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? misschien iets met de carburateur? Zoja, hoe moet ik deze afstellen?
Maarten
Wanneer ik mijn quad start ( wanneer hij warm of koud staat) en wil rijden trekt de quad heel erg langzaam op en rijd hij ook heel traag, pas na een paar secondjes begint hij snelheid op te bouwen. En hapert hij af en toe ook een beetje. Zo is het ook dat wanneer ik aan de quad sta en hem in zijn neutraal zet dat hij een beetje sputtert en dan uitvalt en ik hem opnieuw moet starten.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? misschien iets met de carburateur? Zoja, hoe moet ik deze afstellen?
Maarten
JINLING JLA-07A RINO
Re: Quad trekt langzaam op.
sneeuw onder je banden ? haha nee flauwe opmerking
ik zou hem wat meer benzine geven met dit koude weer
2017 raptor 700 SE
-
- Easy Quadrider
Haha! Nee, hij heeft het altijd sneeuw of geen sneeuw. Ik had verwacht dat hij niet zo goed ging rijden in de sneeuw, maar hij rijd er toch lekker doorWJB#222 schreef:sneeuw onder je banden ? haha nee flauwe opmerking
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
JINLING JLA-07A RINO
Had ik ook met mijn chinees. Verschillende keren vuil in carburator. Slechte benzine of slechte slechte kwaliteit quad?
De volgende stap zal zijn: stilvallen tijdens je rit! Hou je gsm maar bij de hand... Ik spreek uit ervaring
Was je niet aan het kijken voor een andere?
grtz!
bizzi
De volgende stap zal zijn: stilvallen tijdens je rit! Hou je gsm maar bij de hand... Ik spreek uit ervaring
![Beschaamd :oops:](./images/smilies/icon_bloos.gif)
grtz!
bizzi
-
- Quad Expert
- Contacteer:
heb je vario?
check je rollen eens enzoo, bij mijn chinees van 2-3jaar terug waren die op een gegevenmoment "op" en ree niet lekker aan
check je rollen eens enzoo, bij mijn chinees van 2-3jaar terug waren die op een gegevenmoment "op" en ree niet lekker aan
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
QUADLOOS
( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
QUADLOOS
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
-
- Easy Quadrider
Idd, hij is gelukkig nog niet stil gevallen tijdens een toer, maar heb inderdaad altijd een rugzak mee met gsm, extra benzine, olie en gereedschap is echt een noodzaak bij de taiwanees.bizzi schreef:Had ik ook met mijn chinees. Verschillende keren vuil in carburator. Slechte benzine of slechte slechte kwaliteit quad?
De volgende stap zal zijn: stilvallen tijdens je rit! Hou je gsm maar bij de hand... Ik spreek uit ervaring![]()
grtz!
bizzi
Idd, ik ben van plan in Februari een zwaardere A-merk quad te kopen, maar ik hou huidige quad ook in mijn bezit, mocht er is een vriend willen meerijden ofzo.
JINLING JLA-07A RINO
-
- Easy Quadrider
Nee, ik heb geen vario.dieseltank schreef:heb je vario?
JINLING JLA-07A RINO
-
- Quadrunner
Zal wel ne chinees zijn zeker, taiwanees is in principe goeie kwaliteitLittlequad schreef:Idd, hij is gelukkig nog niet stil gevallen tijdens een toer, maar heb inderdaad altijd een rugzak mee met gsm, extra benzine, olie en gereedschap is echt een noodzaak bij de taiwanees.bizzi schreef:Had ik ook met mijn chinees. Verschillende keren vuil in carburator. Slechte benzine of slechte slechte kwaliteit quad?
De volgende stap zal zijn: stilvallen tijdens je rit! Hou je gsm maar bij de hand... Ik spreek uit ervaring![]()
grtz!
bizzi
Idd, ik ben van plan in Februari een zwaardere A-merk quad te kopen, maar ik hou huidige quad ook in mijn bezit, mocht er is een vriend willen meerijden ofzo.
-
- Easy Quadrider
Nee, is echt een Taiwanees, ben zelf nog op fabrieksvisite geweest tot ik in Taipei verbleef en op de papieren staat het overigens ook!
JINLING JLA-07A RINO
-
- Easy Quadrider
Maar de afkomst is niet van belang hier, dat ik een oplossing vind voor het probleem is belangrijker en ook de reden van dit topic
JINLING JLA-07A RINO
-
- Quadrunner
Klopt, maar even googelen en http://www.chinatiller.com/contact.html ik kom in china terecht.Littlequad schreef:Maar de afkomst is niet van belang hier, dat ik een oplossing vind voor het probleem is belangrijker en ook de reden van dit topic
-
- Easy Quadrider
Kijk maar is op google earth, typ in de stad Yongkang City waar hun fabriek gelegen is en je komt terecht op Taiwan, daar ben ik dus geweest, naar mijn weten is Taiwan grondbezit van de republiek China.
JINLING JLA-07A RINO