Brandstofpomp, 110cc
Brandstofpomp, 110cc
Hallo,
ik ben bezig met een bouwprojectje, en post vele vragen. Nu weer een vraag over een brandstof pomp:
Voor mijn 110cc blokje wil ik een brandstofpomp gaan gebruiken, welke kan ik het beste doen?
Werkt dit goed (genoeg)?
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=224413" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten en Bedankt!
ik ben bezig met een bouwprojectje, en post vele vragen. Nu weer een vraag over een brandstof pomp:
Voor mijn 110cc blokje wil ik een brandstofpomp gaan gebruiken, welke kan ik het beste doen?
Werkt dit goed (genoeg)?
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=224413" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten en Bedankt!
- yamahakoppel
- Quad GOD

Re: Brandstofpomp, 110cc
waarom zou je een brandstof pomp gebruiken
een carburator werk prima en als de brandstof tank hoger staat dan uw carburator loopt de benzine altijd er in
het is al moeilijk genoeg om een carburator juist af te stellen zonder dat je de benzine onder druk in de carburator pompt
laat staan dat je die pomp wilt gebruiken als carburator 
het is al moeilijk genoeg om een carburator juist af te stellen zonder dat je de benzine onder druk in de carburator pompt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
Het probleem is juist dat de tank niet hoger hangt. Omdat het blokje hierin komt:

Ik wil dan niet zoals ik bij deze versie heb het tankje erachter.

Ik wil dan niet zoals ik bij deze versie heb het tankje erachter.
- yamahakoppel
- Quad GOD

COOL een bak bier op wielen
oke nu weten we ook al meer (ik dacht echt dat je die als carburator wou gebruiken sorry) miss als je die pomp gebruikt met een T stuk de aanvoer via 1 kant en dan een terug loop aan 1 van de T en carburator de andere kant uit zodat er niet te veel druk op de carburator komt dat het miss wel lukt
als je dan een kraantje op de terug loop zet kun je de druk naar de carburator regelen. maar vraagt die pomp niet te veel stroom, kan uw moter genoeg Ampere's leveren om de batterij vol te houden ik zie dat die pomp 1,8 l/min levert dus dat is al te veel voor de carburator en bv een kraantje naar de carburator zetten en deze half dicht zonder een terug loop is ook niet goed voor de pomp
oke nu weten we ook al meer (ik dacht echt dat je die als carburator wou gebruiken sorry) miss als je die pomp gebruikt met een T stuk de aanvoer via 1 kant en dan een terug loop aan 1 van de T en carburator de andere kant uit zodat er niet te veel druk op de carburator komt dat het miss wel lukt
Groetjes Kris
- hardcorechaam
- Quadracer

- Contacteer:
komt er ook een koeling in voor het bier?
1,8l\min; dat is tankje leeg in 30sec en geen meter gereden
1,8l\min; dat is tankje leeg in 30sec en geen meter gereden
Bedankt voor de tips. Maar is er niet een makkelijkere oplossing om een andere pomp te gebruiken?
Het blok komt straks in het krat, en de cilinderkop steekt aan de voorkant uit het krat.
-edit-
ik zal zo even een project topic aanmaken. omdat het toch een quad blokje is, incl quad onderdelen.
Het blok komt straks in het krat, en de cilinderkop steekt aan de voorkant uit het krat.
-edit-
ik zal zo even een project topic aanmaken. omdat het toch een quad blokje is, incl quad onderdelen.
- yamahakoppel
- Quad GOD

weet niet hoeveel plaats je in het krat hebt om er ergens een zelf gemaakt tankje te plaatsen of miss een platte tank als zadel gebruiken dan zit je altijd hoger met het tankje 
Groetjes Kris
Ik heb even een project gemaakt:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 42&t=30472" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan heeft iedereen meer inzicht in hoe en wat.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 42&t=30472" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan heeft iedereen meer inzicht in hoe en wat.