Raptor 660 supermotard
Re: Raptor 660 supermotard
2003 heeft een zwart frame
Maakt allemaal niet uit maar dit type wat jij hebt heeft nog geen aanpassing aan de bak af fabriek
Met straatbandjes erop krijgt de bak nog meer te verduren en kan je er op wachten dat hij stuk gaat
Misschien is je bak al open geweest maar ik zou ff tjekken als ik jou was voorkomen is goedkoper dan genezen
Verder is hij wel bruut met die breede banden voor stuurt dat nog een beetje
succes
Maakt allemaal niet uit maar dit type wat jij hebt heeft nog geen aanpassing aan de bak af fabriek
Met straatbandjes erop krijgt de bak nog meer te verduren en kan je er op wachten dat hij stuk gaat
Misschien is je bak al open geweest maar ik zou ff tjekken als ik jou was voorkomen is goedkoper dan genezen
Verder is hij wel bruut met die breede banden voor stuurt dat nog een beetje
succes
yamaha of toch een can-am
wat moet ik dan tjekken of laten aanpassen aan mijn boite omdat hioj sterker zou zijn ?
en van mijn brede bandjes ben ik wel tevreden maar heb ook nog nooit met andere banden gereden dus kan ik moeilijk zeggen of het beter is dan smallere banden
ik zou wel graag scooterbandjes steken ,maar blijkbaar is dat enkel goed voor de show en niet echt ideaal voor op een quad en bandjes slijten ook super snel
en van mijn brede bandjes ben ik wel tevreden maar heb ook nog nooit met andere banden gereden dus kan ik moeilijk zeggen of het beter is dan smallere banden
ik zou wel graag scooterbandjes steken ,maar blijkbaar is dat enkel goed voor de show en niet echt ideaal voor op een quad en bandjes slijten ook super snel
- yamahakoppel
- Quad GOD

die scooterbandjes vallen mee met mijn eerste stel heb ik 3000 km gereden had hem na 2000 km lager gelegt en de sporing niet juist gezet toen zag je ze slijten
heb toen nieuwe gezet en die heb ik na 6000 km verkocht met mijn velgen waren halve slijt toen, maar persoonlijk vind ik die brede banden mooier staan ik heb nog scooterbanden op 6" velgen liggen maar dan ligt de quad op 3cm van de grond van voor miss ooit als ik ander veren heb zet ik ze terug op zodat hij vanvoor iets smaller komt te staan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Slijten niet egt snel moet ik zeggen.
Heb er al een dikke 2000/3000 KM op zitten en ze zijn nog dik 75%
En ja duur zijn ze ook niet
.
En ik vind het persoonlijk wel lekker rijden.
Maar ik moet er wel bij zeggen.
In de herfst en winter liggen er wel crossbanden onder!
Om toch meer grip te hebben.
( naja deze herfst niet omdat het toch zoon goed weer was
Maar nu met te winter liggen ze er al onder!)
En richting lente steek ik ze weer terug
Heb er al een dikke 2000/3000 KM op zitten en ze zijn nog dik 75%
En ja duur zijn ze ook niet
En ik vind het persoonlijk wel lekker rijden.
Maar ik moet er wel bij zeggen.
In de herfst en winter liggen er wel crossbanden onder!
Om toch meer grip te hebben.
( naja deze herfst niet omdat het toch zoon goed weer was
En richting lente steek ik ze weer terug
yamahakoppel verkoop je uw 6" velgen met scooterbandjes niet ? anders zend mij eens een pm met de prijs
en oe zit het met de baanligging met die scooterbandjes als het droog weer is ? want ik vind de looks wel belangerijk maar SAFETY FIRST
de meeningen blijven toch gemengd vin ik ivm die scooterbandjes een rij er graag mee en een andere is er totaal niet voor te vinden dus denk ik dat het beste is om het zelf eens uit te testen
Dus daarbij ben ik op zoek naar een setje voorvelgen met scooterbandjes of de velgen alleen is ook goed
en oe zit het met de baanligging met die scooterbandjes als het droog weer is ? want ik vind de looks wel belangerijk maar SAFETY FIRST
de meeningen blijven toch gemengd vin ik ivm die scooterbandjes een rij er graag mee en een andere is er totaal niet voor te vinden dus denk ik dat het beste is om het zelf eens uit te testen
Dus daarbij ben ik op zoek naar een setje voorvelgen met scooterbandjes of de velgen alleen is ook goed
Indd gewoon even zelf proberen. bandjes kosten toch bijna niks.gdog schreef:yamahakoppel verkoop je uw 6" velgen met scooterbandjes niet ? anders zend mij eens een pm met de prijs![]()
en oe zit het met de baanligging met die scooterbandjes als het droog weer is ? want ik vind de looks wel belangerijk maar SAFETY FIRST![]()
de meeningen blijven toch gemengd vin ik ivm die scooterbandjes een rij er graag mee en een andere is er totaal niet voor te vinden dus denk ik dat het beste is om het zelf eens uit te testen![]()
stoer ding man r6/r1 veren vind ik zelf top rijden
ps wat voor maat velgen heb je voor? 10"x ???
ps wat voor maat velgen heb je voor? 10"x ???
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
mijn voorvelgen zijn nu 10"x8 en achtervelgen 10"X10
-
Petrov
- Easy Quadrider

K'denk dat je alleen kunt verslechten met scooterbanden hoor qua grip en veiligheid
heb ook op scooterbandjes gereden en met mijn laatste paar deedt ik 750 kilometer, grip ok maar slijtage ENORM
natuurlijk is het u keuze hé, is wel een gewoonte om met 10x8 vooraan te rijden maar eens gewend wil je niks anders meer hoor. (das mijn mening toch)als je een rustige chauffeur bent die niet te veel van zijn quad vraagt, vallen scooterbanden best wel mee hoor maar verwacht er geen topprestaties van.
greets Peter
ps: skone raptor, mag er zekr zijn
heb ook op scooterbandjes gereden en met mijn laatste paar deedt ik 750 kilometer, grip ok maar slijtage ENORM
natuurlijk is het u keuze hé, is wel een gewoonte om met 10x8 vooraan te rijden maar eens gewend wil je niks anders meer hoor. (das mijn mening toch)als je een rustige chauffeur bent die niet te veel van zijn quad vraagt, vallen scooterbanden best wel mee hoor maar verwacht er geen topprestaties van.
greets Peter
ps: skone raptor, mag er zekr zijn
I don't drive fast, I fly low
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
Husqvarna smr 510... Hell yeah!
quadfun.be
denk dat er een groot verschil zit in het merk van scooterbandjes die je monteerd ,maar las ik eens een setje velgen vind in 6 breed dan zal ik het zeker proberen als het niet meeval dan zal ik die weer verkopen
k'heb weer enkele onderdelen gekocht zal dan eens fotokes maken ervan
k'heb weer enkele onderdelen gekocht zal dan eens fotokes maken ervan
enkele nieuwe fotos en nieuwe onderdelen die ik gekocht heb

En nu de onderdelen :

enkele GYT-R onderdelen

Een magicbox ven charger69 hier op het forum gekocht

Een houder voor mijn Vapor moe wel nog in kleur gespoten worden

En een bodemplaat k'ben nu wel nog op zoek naar de achterste voor aan de swingarm als iemand die een weet zijn in 2dehands

En nu de onderdelen :

enkele GYT-R onderdelen

Een magicbox ven charger69 hier op het forum gekocht

Een houder voor mijn Vapor moe wel nog in kleur gespoten worden

En een bodemplaat k'ben nu wel nog op zoek naar de achterste voor aan de swingarm als iemand die een weet zijn in 2dehands
Mooie 660! En leuke nieuwe spulletjes 
Mag ik vragen wat die magicbox doet?
Mag ik vragen wat die magicbox doet?
Raptor 660 SM
-
bonzaiking
- Pro Quadrider

echt een mooie quad
ik vind persoonlijk die brede voor banden echt te gek 
Magicbox word op de + en de - aangesloten van de batterij en zorgt ervoor dat de stroom die tijdens het rijden verloren gaat doordat de alternator de batterij constant zit op te laden ( terwijl dit niet nodig is ) deze stroom rechtsreeks naar de bougie gaat waardoor men een vermogenswinst van ongeveer 10% heeft en een veel betere ontsteking krijgt.
Ik ben nu aan het zoeken achter bredere a-armen ik heb dezelvde gevonden als die van w-lies zijn 660 van full light ,maar die moeten in de usa besteld worden en ik heb daar geen ervaring mee
En blijkbaar zou het interesanter zijn om die via nederland te laten invoeren vanwegen minder taxen dan in Belgie
Moest iemand ervaring hebben met bestellen in the usa of ook van plan om a-armen te kopen van full flight laat het mij weten
misschien kunnen we die samen bestellen
Moest ik die a-armen kunnen bestellen dan zou ik nog een setje schokdempers bestellen bij w-lies zo staat mijn 660 dan volledig naar mijn zin
Ik ben nu aan het zoeken achter bredere a-armen ik heb dezelvde gevonden als die van w-lies zijn 660 van full light ,maar die moeten in de usa besteld worden en ik heb daar geen ervaring mee
En blijkbaar zou het interesanter zijn om die via nederland te laten invoeren vanwegen minder taxen dan in Belgie
Moest iemand ervaring hebben met bestellen in the usa of ook van plan om a-armen te kopen van full flight laat het mij weten
misschien kunnen we die samen bestellen
Moest ik die a-armen kunnen bestellen dan zou ik nog een setje schokdempers bestellen bij w-lies zo staat mijn 660 dan volledig naar mijn zin
Bedankt voor de snelle reactie gdog. Heb ff op ebay zitten kijken en die magic boxes zijn niet eens zo heel duur. Denk dat ik er ook maar 1 ga bestellen. Eens even kijken of het ook daadwerkelijk helpt. Zou jij je bevindingen kunnen posten zodra je die magicbox erop gezet hebt?
Raptor 660 SM