Strandcross Zoutelande 30 juli 2010
Dag allemaal,
De crossclub M.C. de Pekelinge organiseert begin mei (8) 2010 strandcross voor crossmotoren.
Deze organisatie heb ik gevraagd of er ook een Quad klasse mogelijk is.
Als de organisatie van MC de Pekelinge alles weer georganiseerd kan krijgen voor 2010, dan willen ze ook wel een Quad klasse laten rijden.
Voordat ze dit gaan organiseren willen ze weten of er animo is voor een strandcross voor Quads.
Dus heb je zin in een strandcross, op 30 juli 2010 in zeeland, op het strand van Zoutelande maak dit dan ff bekend bij M.C. de Pekelinge. Doe dit via het volgende e mail adres :
info@mcdepekelinge.nl ook naar johanbvlie@raketnet.nl
Met de tekst:
Ik wil graag met mijn Quad meedoen aan de strandcross van Zoutelande 2010.
Je naam ……………………………………
Leeftijd …………………………………...
Type Quad en CC ……………………………………
Overige info, zoals nefbars verplicht?, wel of niet met transponders , dodemanskoord verplicht? enz enz wordt later bekend gemaakt.
Zie ook : http://www.mcdepekelinge.nl/index%20Motorcross.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=gTgIAKNlMP4" onclick="window.open(this.href);return false;
Strandcross Vlissingen 31 Oktober 2010
Zo is er ook op 31 oktober 2010 ook nog een strandcross bij Vlissingen .
Hier geldt hetzelfde, als er genoeg aanmeldingen zijn dan willen ze bij deze strandcross ook een Quad klasse laten starten.
Dit maak je bekend via het volgende e mail adres :
info@msvdeuitlaat.nl ook naar johanbvlie@raketnet.nl
Met de tekst:
Ik wil graag met mijn Quad meedoen aan de strandcross van Vlissingen 2010.
Je naam ……………………………………
Leeftijd …………………………………...
Type Quad en CC ……………………………………
Zie ook : http://www.msvdeuitlaat.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=-UQZKIqlDzU" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is allemaal onder voorbehoud,
Vr Gr
Johan
Strandcross voor Quads ??? gewijzigd
Strandcross voor Quads ??? gewijzigd
Laatst gewijzigd door quad4funn op vr 25 dec, 2009 17:26, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: Strandcross voor Quads ???
Beide gemaild.
Lijkt me leuk...
Lijkt me leuk...
Re: Strandcross voor Quads ??? gewijzigd
Hallo,
Bij deze 2 e mail reacties die ik heb ontvangen van de info@msvdeuitlaat.nl ( Vlissingen ) en info@mcdepekelinge.nl ( Zoutelande ) omtrent de strandcrossen voor Quads in Zeeland.
De strandcross Zoutelande willen wij plaats laten vinden begin mei (8) alleen is de toestemming daarvoor nog niet rond. Dit ligt nog erg moeilijk.
Bedankt voor je enthousiasme!! Als het door gaat kunnen jullie zeker rijden!!!!!!
gr Freddy
van de crossclub mc de pekelinge strandcross Zoutelande
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Johan,
Als alles door zou gaan, zou het een gecombineerde wedstrijd worden, Quads en zijspannen over twee manches van een half uur.
We zijn op dit moment aan het kijken of we de top van de zijspannen aan de start kunnen krijgen, zal wel enige tijd van lobbieen overheen gaan maar als alles door gaat kunnen er zeker tussen de 50 en 75 tegelijk aan de start en mischien, afhakelijk van de layout en beschikbaarheid rennerskwartier wel 100.
We streven er naar twee klassen met solo's van 100 man en een zijspan/ quad klasse te laten starten. We mogen rijden van 12:00 tot 17:00 uur.
Geld voor alle motoren dat ze onder de geluidsnormen KNMV blijven en verder aan alle regelementen moeten voldoen, remmen, noodstop, alsook de juiste beschermende kleding, bovendien moeten ze een KNMV licentie of daglicentie hebben, en om voor een uitslag in aanmerking te komen een transponder (AMB), deze zijn beperkt te huur.
Erik
Van de crossclub msv de uitlaat Strandcross Vlissingen
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gr
Johan
Bij deze 2 e mail reacties die ik heb ontvangen van de info@msvdeuitlaat.nl ( Vlissingen ) en info@mcdepekelinge.nl ( Zoutelande ) omtrent de strandcrossen voor Quads in Zeeland.
De strandcross Zoutelande willen wij plaats laten vinden begin mei (8) alleen is de toestemming daarvoor nog niet rond. Dit ligt nog erg moeilijk.
Bedankt voor je enthousiasme!! Als het door gaat kunnen jullie zeker rijden!!!!!!
gr Freddy
van de crossclub mc de pekelinge strandcross Zoutelande
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Johan,
Als alles door zou gaan, zou het een gecombineerde wedstrijd worden, Quads en zijspannen over twee manches van een half uur.
We zijn op dit moment aan het kijken of we de top van de zijspannen aan de start kunnen krijgen, zal wel enige tijd van lobbieen overheen gaan maar als alles door gaat kunnen er zeker tussen de 50 en 75 tegelijk aan de start en mischien, afhakelijk van de layout en beschikbaarheid rennerskwartier wel 100.
We streven er naar twee klassen met solo's van 100 man en een zijspan/ quad klasse te laten starten. We mogen rijden van 12:00 tot 17:00 uur.
Geld voor alle motoren dat ze onder de geluidsnormen KNMV blijven en verder aan alle regelementen moeten voldoen, remmen, noodstop, alsook de juiste beschermende kleding, bovendien moeten ze een KNMV licentie of daglicentie hebben, en om voor een uitslag in aanmerking te komen een transponder (AMB), deze zijn beperkt te huur.
Erik
Van de crossclub msv de uitlaat Strandcross Vlissingen
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gr
Johan