Hellow,
Heb eergisteren ne kawasaki 400cc quad gekocht voor 1000 euro... ziet er nog vrij goed en draait en rijdt nog, nu er is 1 probleem, als hij draait is het precies ne koffiemolen, hij draait echt niet heel mooi.
Volgens vorige eigenaar:
olie vervangen voor te gaan rijden
dan na +-100 km is het begonnen, vreemde geluiden te maken
heeft hij nog een 60 kilometer gereden, met dat geluid...
Nu er zat nog olie op, dus zonder heeft hij zeker niet gereden, iemand die een idee heeft wat eraan kan schelen, heb ondertussen wel al gemerkt dat de leiding naar de radiator een beetje verstopt zat... :S
Alvast bedankt,
Timothy
Mijnen Kofiemolen...
Re: Mijnen Kofiemolen...
1000 euro voor een kfx400 is niet veel, goeie koop precies.
Als hij ratelend geluid maakt zou ik de distributieketting en kleppen vooreerst eens nakijken, als dat er nog allemaal normaal uitziet de rest van het blok zoals krukas, lagers, transmissie, koppeling, ...
Als hij ratelend geluid maakt zou ik de distributieketting en kleppen vooreerst eens nakijken, als dat er nog allemaal normaal uitziet de rest van het blok zoals krukas, lagers, transmissie, koppeling, ...
oké, alvast bedankt, vrees dat het niet de kleppen nog distributie is, dus zal hem hoogstwaarschijnlijk open moeten halen...
ik had dit precies het zelfde met een yfz 450,
ik dacht eerst ook de distrubutie ketting en kleppen maar het was de bigend lager.
hele motor is kapot gelopen andere zuiger, krukas... enz,
ik dacht eerst ook de distrubutie ketting en kleppen maar het was de bigend lager.
hele motor is kapot gelopen andere zuiger, krukas... enz,