Helm camera

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
mobydirk
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 15:42
Locatie: amsterdam

Re: Helm camera

Bericht door mobydirk »

kan deze ook tegen water en modder?
warrior gsxr 1000

Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
eddy1
Quadrider
Quadrider
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 19 mar, 2008 16:54

Re: Helm camera

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: Helm camera

Bericht door Ardjuh »

mobydirk schreef:kan deze ook tegen water en modder?
Standaard niet echt, je kan er wel een waterdichte "case" bij kopen...
No Can't Do!
Gebruikersavatar
Tegazo
Quadrider
Quadrider
Berichten: 291
Lid geworden op: wo 25 aug, 2004 08:58
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Re: Helm camera

Bericht door Tegazo »

Ik ga zelf waarschijnlijk binnen een paar maandjes een POV 1.5 halen, maar wel uit de states :wink: stuk goedkoper. En dan ook met waterdichte zak zodat ik hem ook op me jetski en met wakeboarden kan gebruiken.

Heb zelf nog zo'n oregon liggen maar dat is 3x niks voor op de quad omdat er geen beeldstabilisator in zit. Heb ook nog een losse bulletcam gehad met losse recorder maar altijd gedoe met kabels e.d.

Maar ben benieuwd naar je ervaringen met deze camera straks.
Suzuki Z400
andre verzijl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 348
Lid geworden op: di 15 jan, 2008 15:26
Locatie: amersfoort.nl

Re: Helm camera

Bericht door andre verzijl »

ik heb zelf een orgon atc-5 filmcamera gemonteerd gehad op een king quad en het trillen van het beeld valt reuze mee als je andere rubbers gebruik bij montage op je quad.gewoon een beetje proberen met verschilende soorten rubber strips.het beeld is best redelijk zo lang je maar veel licht hebt.als het weer wat donkerder is wordt het beeld een heel stuk minder.maar ja wat wil je ook de camera koste mij op de duitse e-bay maar 129 euro.andere betere camera,s kosten gauw tussen de 300 a 600 euro. wel een groot pluspunt van de orgon atc-5 is hij is 100 % waterdicht.dat heb ik zelf getest ik heb hem een paar uur in een emmer water gelegt. groet andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Gebruikersavatar
JBX
Quadrider
Quadrider
Berichten: 478
Lid geworden op: di 26 mei, 2009 08:12
Locatie: Genk

Re: Helm camera

Bericht door JBX »

Ik heb ondertussen mijn 3e (derde!) VHoldR Contour HD. De eerste twee hadden gekke kuren en heb ik meteen terug gestuurd. De beeldkwaliteit is goed, geluid vaak vervormd door de wind.

Wat je ook doet, bestel NIET bij V-Nix.nl De service is lachwekkend. Ik heb besteld begin september en we zijn nu december. Eén van de camera's is kwijtgeraakt (ik heb er dus 2 betaald) en de gratis accessoires die ze beloofden op hun website heb ik nooit gekregen. Ik raad aan rechtstreeks bij de fabrikant te bestellen. Zij antwoorden tenminste wel op e-mails. Bij V-Nix moet je altijd bellen en ze weten dan weer van niks. Het bedrijf draait vierkant. Lees er maar eens een paar reviews op na. Op http://www.checkwebwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; stonden al enkele slechte recensies maar toen die van mij er bij kwam maakte V-Nix zelf me daar uit voor leugenaar. Ondertussen zijn alle reacties verwijderd.
Via Google cache zie je ze wel nog: http://209.85.229.132/search?q=cache:CK ... clnk&gl=be" onclick="window.open(this.href);return false;

Lees ook:
http://www.ilocal.nl/nl/hobbyartikelen/ ... ews-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sitedetail.nl/site/v-nix/singlesite.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Gebruikersavatar
JR
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1671
Lid geworden op: di 01 aug, 2006 10:19
Locatie: Af Moes

Re: Helm camera

Bericht door JR »

Net gezien dat zowel GoPro en VHoldR een 1080p versie hebben.
Door deze topic ben ik sterk beginnen twijfelen aan mijn keuze voor de VHoldR. Ga eerder na GoPro nu. Is ook een stuk goedkoper.
‰ Quadracing Team
eddy1
Quadrider
Quadrider
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 19 mar, 2008 16:54

Re: Helm camera

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 21:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AdlyRS
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 17 dec, 2008 16:46

Re: Helm camera

Bericht door AdlyRS »

hey,
ziet er Super uit + leuk tourke

was heeft de camera je gekost als ik vragen mag?

gr
Mijn extra grote KittyCat
eddy1
Quadrider
Quadrider
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 19 mar, 2008 16:54

Re: Helm camera

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
90tom84
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 27 apr, 2009 18:12

Re: Helm camera

Bericht door 90tom84 »

wauw erg mooi beeld
goed gedaan :applaus: :bier:
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: Helm camera

Bericht door Ardjuh »

JBX schreef:Ik heb ondertussen mijn 3e (derde!) VHoldR Contour HD. De eerste twee hadden gekke kuren en heb ik meteen terug gestuurd. De beeldkwaliteit is goed, geluid vaak vervormd door de wind.
Wij hadden hem mee genomen op wintersport... beeld was super... dat was het eigenlijk. Voor de rest is het goedkope rommel. NIET KOPEN DUS!!! Hele ding is echt low budget ontworpen, behuizing, geheugen, accu...
Richten van het beeld doormiddel van die laser is uitermate waardeloos, met zon en in de sneeuw was die niet te vinden, in de tijd dat die aan bleef staan.

Blijf erbij als je iets goeds wilt kopen dat je moet gaan kijken voor de POV1(.5) daar is wel over nagedacht.
No Can't Do!
sportscamera
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 15 mar, 2010 22:13
Contacteer:

Re: Helm camera

Bericht door sportscamera »

De gopro kan bij ons getest worden in Antwerpen indien gewenst, met plezier !

info@sportscamera.eu

groetjes
www.sportscamera.eu
GoPro HD camera on board
Plaats reactie