Raptor Tuning
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
kijk nu horen we de echte dingen ik d8 eerlijk gezegt ook dat een full exaust wel belangrijk is vooral voor je pks bovenin en de demper meer voor koppel onderin ik denk dat alle opties die craptor noemt niet binnen 300 euro vallen. Maar je moet iets te wensen over houden he
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad Master
- Berichten: 1602
- Lid geworden op: wo 25 feb, 2004 23:36
- Locatie: heerlen
- Contacteer:
kijk een uitlaat van voor tot achter is echt een must
maar kijk dan wel dat de pijp meteen vanaf de cilinder naar 1 dikke
buis gaat en niet twee pijpjes die net voor de einddemper samenkomen
hierin schuilt de echte power en dynokit natuurlijk links155 rechts150
plus meer lucht wel koelertje tussen de slang voor de temperatuur
als je mijn manier toepast ben je ongeveer 1200 euro kwijt
maar dan loopt hij raceklaar met mijn garantie
en loopt niet stuk goed voor endurance
maar kijk dan wel dat de pijp meteen vanaf de cilinder naar 1 dikke
buis gaat en niet twee pijpjes die net voor de einddemper samenkomen
hierin schuilt de echte power en dynokit natuurlijk links155 rechts150
plus meer lucht wel koelertje tussen de slang voor de temperatuur
als je mijn manier toepast ben je ongeveer 1200 euro kwijt
maar dan loopt hij raceklaar met mijn garantie
en loopt niet stuk goed voor endurance
in een motormagazine hebben ze ooit een test gedaan met enkel einddempers en zal zeggen 5 op de 10 gaven variabel 1 a' 3 pk boven of onderin het toerental , de 5 andere deden de pk's juist dalen !!!
een goede raad : een volledig uitlaatsysteem!!!
bestaat akrapovic ook voor quads???????????(deze systemen zijn super bij motoren)
een goede raad : een volledig uitlaatsysteem!!!
bestaat akrapovic ook voor quads???????????(deze systemen zijn super bij motoren)
Ja als je niet erg veel naar parcours gaat,en alleen op veld ofzo. kun je mss. toch beter een andere bocht steken dan andere veren.R rider schreef:voorwat een andere bocht, ik zou mss eerst voor andere veren gaan als het voor te crossen is, je kan toch niet voluit gaan met die lommel veren die er standaar opstaan ! heb het zelf ook, zou eerst voor een ander stel veren gaan. Dit is mijn mening
Mijn mening.
White-Red Raptor 700 '2008
akrapovic bestaat nietsjarty schreef:in een motormagazine hebben ze ooit een test gedaan met enkel einddempers en zal zeggen 5 op de 10 gaven variabel 1 a' 3 pk boven of onderin het toerental , de 5 andere deden de pk's juist dalen !!!
een goede raad : een volledig uitlaatsysteem!!!
bestaat akrapovic ook voor quads???????????(deze systemen zijn super bij motoren)
maar acrapovic wel
allez voor op cross motors toch want in de nieuwe noppen staan de motos van de bekende rijders en z oen op dei van mickael pichon zijn staat een acrapovic demper
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49