Ja dan denken zij dat wij gek zijnmobydirk schreef:blaser? die blauwe? die gast is gek hij heb geen remmen geen wegligging en een 636 blok
die gaat ook echt hard
Maar hij is de beste gek van de hele wereld en echt een schande voor de quad rijders..

Ja dan denken zij dat wij gek zijnmobydirk schreef:blaser? die blauwe? die gast is gek hij heb geen remmen geen wegligging en een 636 blok
die gaat ook echt hard

ben gewoon lekker naar huis gereden hoor maar het was een klap met een gangetje of 130quad-racerrr schreef:Geen foto's ervan?![]()
Wil wel eens zien wat er nog vanover is gebleven

ja hoor cor natuurlijk ga ik hem maken de schade valt mee 4 kromme velgen me hubs spiegels kappen de rest moet ik nog naar kijken heb me nu gestord op me raptorcor schreef:shit zonde van al het werk,of word deze ook nog hersteld

yo thnx dirkmobydirk schreef:babel hier heb je wat foto's

Je bedoeld Dirk van tellingenbabeltuning schreef:yo thnx dirkmobydirk schreef:babel hier heb je wat foto's
waar zou ik zijn zonder webmaster
![]()

Obabeltuning schreef:nou nou ben weer wat vrolijker de schade valt allemaal reuze meeje weet wat ze zeggen een geluk bij een ongeluk
zal hem nog dikker makenhij is nog steeds de snelste van noordholland

nou jonge dat hangt er allemaal van af of het wil lukken met me rappie moet ff een tandwiel scoren en flink wat meters pijp buigen.mobydirk schreef:o god nu gaar de raptor weer de hoek in
en gaar de basan weer rijden???