voor dat je dan die bus of een andere cilinder nodig heb, ben je 2 jaar verder
Cilinderbus
Re: Cilinderbus
waar maak je dan druk om
voor dat je dan die bus of een andere cilinder nodig heb, ben je 2 jaar verder
voor dat je dan die bus of een andere cilinder nodig heb, ben je 2 jaar verder
never drive faster then your angel can fly
-
luukblaster
- Toeschouwer

- Berichten: 47
- Lid geworden op: zo 10 aug, 2008 08:09
Re: Cilinderbus
Ja maar 240cc is veel leuker 
- raptor350
- Quadracer

- Berichten: 1455
- Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
- Locatie: herne , vlaams-brabant
Re: Cilinderbus
Lees mijn vorige posts !!!luukblaster schreef:Ja maar 240cc is veel leuker
citeer : standaard blaster cilinder : 66mm , max. uitgeboord = 68mm ( grotere zuigers zijn er niet beschikbaar voor std cil )
Dus reken maar uit hoeveel 68mm is, maar ver van de 240cc
En door te honen vergroot je je cilinderinhoud NIET hé
Enkel met (uit)boren.
Honen betekent terug het kruispatroon aanbrengen in uw cilinderwand. ( Zodat uw olie goed blijft kleven in uw cilinder = betere smering )
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
-
luukblaster
- Toeschouwer

- Berichten: 47
- Lid geworden op: zo 10 aug, 2008 08:09
Re: Cilinderbus
Ja dat snap ik 240cc is 72 dus is nog een heel eind maar aangezien de cilinder er nou weer af ligt en we hem toch al iets sneller wilde hebben dachten we van we maken er gewoon 240cc van. En aangezien ik ook nog een 32mm carb in de kast heb liggen leek het me wel leuk.

