Cilinderbus

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
mx jake
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2209
Lid geworden op: vr 03 okt, 2003 19:45

Re: Cilinderbus

Bericht door mx jake »

waar maak je dan druk om :lol:
voor dat je dan die bus of een andere cilinder nodig heb, ben je 2 jaar verder
never drive faster then your angel can fly
luukblaster
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 10 aug, 2008 08:09

Re: Cilinderbus

Bericht door luukblaster »

Ja maar 240cc is veel leuker :crosser:
Gebruikersavatar
raptor350
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1455
Lid geworden op: vr 16 nov, 2007 22:42
Locatie: herne , vlaams-brabant

Re: Cilinderbus

Bericht door raptor350 »

luukblaster schreef:Ja maar 240cc is veel leuker :crosser:
Lees mijn vorige posts !!!
citeer : standaard blaster cilinder : 66mm , max. uitgeboord = 68mm ( grotere zuigers zijn er niet beschikbaar voor std cil )

Dus reken maar uit hoeveel 68mm is, maar ver van de 240cc ;-) !

En door te honen vergroot je je cilinderinhoud NIET hé ;-)
Enkel met (uit)boren.

Honen betekent terug het kruispatroon aanbrengen in uw cilinderwand. ( Zodat uw olie goed blijft kleven in uw cilinder = betere smering )
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules :p crosseeuuuhhh ! :D
luukblaster
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 10 aug, 2008 08:09

Re: Cilinderbus

Bericht door luukblaster »

Ja dat snap ik 240cc is 72 dus is nog een heel eind maar aangezien de cilinder er nou weer af ligt en we hem toch al iets sneller wilde hebben dachten we van we maken er gewoon 240cc van. En aangezien ik ook nog een 32mm carb in de kast heb liggen leek het me wel leuk.
Plaats reactie