Heeft iemand een idee waar je bij een fp demper de decibel killer plaats?
Ik heb er namelijk een demper op het oog, maar kan iemand mij vertellen hoe ik daar een decibel killer in maak (kan er namelijk wel bij fp in belgië 1 bestellen). Of kan dit bij IEDERE fp Demper?
airwolf schreef:de db killer bij fp zit aan de achterkant en wordt bevestigd met een schroefje
dit kan op enkele seconden geplaatst of verwijderd worden
Als ik jou was zou ik het schroefje wel vastlassen (speten) want ben er 2 verloren op mijn Z-400, waarschijnlijk door het trillen van de quad.
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Ja oke. Maar de uitlaat die ik wil kopen heeft geen db killer. Als ik er een plaats waar moet ik hem dan aan vast maken? Zie namelijk volgens mij alleen maar 2 popnagel gaten aan de achterkant van de demper!?
airwolf schreef:de db killer bij fp zit aan de achterkant en wordt bevestigd met een schroefje
dit kan op enkele seconden geplaatst of verwijderd worden
Als ik jou was zou ik het schroefje wel vastlassen (speten) want ben er 2 verloren op mijn Z-400, waarschijnlijk door het trillen van de quad.
Grtz Dirk
Of gebruik loctite dan zit ie wel vast
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
bij elke FP demper is er origineel een gat met schroefdraad voorzien en kun je dus te alle tijden een DB killer plaatsen
hier een voorbeeld van de DB killer
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !