Robashan schreef:Heej Sheeperd
Het achterlampje heb ik vervangen voor een led lampje, zitten 24 ledjes o.i.d. in 1 lampje. Met remlicht branden er meer. ik moet wel zeggen dat het remmen minder duidelijk is als een gewone lampje. Maar die gewone peertjes trillen kapot. Dit heb ik met mijn voorlamp als ik veel cross. Dit wil ik nog eens oplossen. Het blok hangt al in rubbers.
Goed idee - ga ik bestellen..
De achterrem kan aangepast worden, zoek maar eens met de zoekfuntie.
Dit heb ik niet gedaan. Dit omdat je de achteras verstled als je je ketting wil spannen en daarom is er ruimte voor de remklauw op het frame.
Het is niet zozeer de ketting die gespannen moet worden, maar die remklauw in zn geheel heeft speling
Vooraan heb ik een grotere( ik denk 17) maar dat past niet op elk blok. beetje vreemd maar het is en blijft chinees. Achter wil ik een kleinder omdat ik nog genoeg toeren over heb en er wegbanden op komen die kleiner zijn. dus minder afstand per omwenteling.
Tandwielen zitten er inmiddels op, achter 15 voor 17. Rijdt idd een stuk sneller, en sneller op de 90km/h. ( wel iets minder snel vanaf de 70KM/H )
En neem eens contact op met ALG-MOTO. ik heb daar gewoon extra velgen gehaald met banden( niet de chrome) dan heb je een andere steekmaatadapter nodig.
Deze hadden idd een aanbieding laatst, maar hoezo niet die Chrome..? ( net zo slecht kwaliteit )..
Ohja vergete niet dat er veel verschil zit in de bashan van 2007 en nu, worden continu aangepast.
( k zie anders weinig verschil .... maat van me laatst 1 gekocht, exact hetzelfde... )
Groete,
Rob
Dank voor de reactie.. btw..