Schoon maken luchtfilter ?
-
- Quadrunner
Ik heb een twin air filter en gebruik de Twin air filter cleaning kit that bestaat uit een emmer met schoon maak fluistoff en een kleine emmer met olie. werkt best well goed en wat ik belangrijk vind is dat het bio degradable is. Komt twin air niet uit holland?
-Seatec
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
05' YFZ450 (Black/red)
05' Z250 (white/Blue)
04' YFZ450 (white/red)
Deekske schreef:oe wel handig om weten dat je hem moet invetten, heb ik net maar eens snel gaan doen, ben geen kenner, had hem enkel uitgewassen.... gelukkig nog niets van stukken gemerkt, wat weinig tijd om te rijden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
heb vandaag nog maar eens mijn filter gereinigd, en het was weer zeer nodig, het vuil lag er gewoon op!
weerom op dezelfde manier: in de wasbak een stuk of 5 keer heel goed met een sopje uitspoelen, tot het water haast niet meer blauw kleurt (van de overgebleven filterolie, die bij mij blauw is (Denicol)).
Dan laten drogen, eventueel wat helpen met de haardroger, en inoliën in een plastic zak.
Het oplosmiddel dan laten uitdampen en filtertje terug monteren.
weerom op dezelfde manier: in de wasbak een stuk of 5 keer heel goed met een sopje uitspoelen, tot het water haast niet meer blauw kleurt (van de overgebleven filterolie, die bij mij blauw is (Denicol)).
Dan laten drogen, eventueel wat helpen met de haardroger, en inoliën in een plastic zak.
Het oplosmiddel dan laten uitdampen en filtertje terug monteren.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quadrunner
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer: