Raptor 660r project W-lies
Re: Raptor 660r project W-lies
knoddig helmpje!
Ferry bedankt voor de info ivm de fuseekogels
K'ben benieuwd naar de fotos met die bredere a-armen het is nu al ferm zal zeker af zijn met die andere armen
K'ben benieuwd naar de fotos met die bredere a-armen het is nu al ferm zal zeker af zijn met die andere armen
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Update!!!
@Gdog,graag gedaan hoor .Met die Fullflight A-armen wordt het nog beter en mooier,maar die foto`s volgen nog!
Zo was nu toch maar benieuwd hoe de gespoten kappen op mijn quad staan,dus hier wat foto`s.
Veel onderdelen zitten er nog niet definitief op! volledige foto`s volgen uiteraard.
1e foto is met originel zadel overtrek! Het grijs past niet bij de kappen.
Hier heb ik een compleet zwarte zadelovertrek met carbon look en blauw Yamaha logo achterop erop gelegd,nu alleen nog ff monteren!
Hier nog een foto met hogere achterbanden,was een test om mijn overbrengingsverhouding wat beter te krijgen.
Maar die banden zijn er weer snel vanaf gegaan,hadden veels te veel grip waardoor lekker driften niet goed meer ging!!
En dat is wel belangrijk voor de fun-factor!
Laters...
Ferry
@Gdog,graag gedaan hoor .Met die Fullflight A-armen wordt het nog beter en mooier,maar die foto`s volgen nog!
Zo was nu toch maar benieuwd hoe de gespoten kappen op mijn quad staan,dus hier wat foto`s.
Veel onderdelen zitten er nog niet definitief op! volledige foto`s volgen uiteraard.
1e foto is met originel zadel overtrek! Het grijs past niet bij de kappen.
Hier heb ik een compleet zwarte zadelovertrek met carbon look en blauw Yamaha logo achterop erop gelegd,nu alleen nog ff monteren!
Hier nog een foto met hogere achterbanden,was een test om mijn overbrengingsverhouding wat beter te krijgen.
Maar die banden zijn er weer snel vanaf gegaan,hadden veels te veel grip waardoor lekker driften niet goed meer ging!!
En dat is wel belangrijk voor de fun-factor!
Laters...
Ferry
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
prachtige quad!!!
Ferry wanneer denk je dat er weer een w-lies tour is ? hopelijk heb ik me rijbewijs + quad bij die tijd
Laatst gewijzigd door Zakie op ma 18 jan, 2010 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@zakie, Ik hoop weer vrij snel,maar de bedoeling is maart/april! Maar als het nu erg mooi weer is voor die tijd plannen we wel wat eerder!
Hou gewoon de W-lies site ( http://www.w-lies.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ) in de gaten! maar wees gerust we proberen iedereen wel vroeg genoeg te bereiken via het forum!
Zou leuk zijn als je mee gaat! en dat je dan ook je rijbewijs al heb
Laters....
Ferry
Hou gewoon de W-lies site ( http://www.w-lies.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ) in de gaten! maar wees gerust we proberen iedereen wel vroeg genoeg te bereiken via het forum!
Zou leuk zijn als je mee gaat! en dat je dan ook je rijbewijs al heb
Laters....
Ferry
Net als in 2009 dus , ja hopelijk ik zei all tegen martin dat ik hopelijk in Maart een quadje bij hem komt halen , ik koop ook dat tie een Suzuki LTR450 ofzo heeft staan ik kon verlede jaar niet mee omdat ik een 50cc quadje ree
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
W.A.U.W.
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Update!!
Om mijn quad uit te lijnen toch maar ff een setje gemaakt waarmee ik nauwkeurig kan uitlijnen.Dat gedoe met een rolmaatje vind ik altijd zo vaag!
Principe is;voor en achter een buis van de zelfde lengte voor en achter de quad spannen,vislijntje eraan haken en de lijnen vierkant rondom de quad recht zetten.Hierna kan je de afstand naar de wielen opmeten en het verschil meten.
Door gelijk maar ff nette beugels te maken kan ik het setje voor raptor`s en banshee`s gebruiken.
De achterste beugel is in hoogte verstelbaar,zodat ik alle quads kan uitlijnen!
En nog maar wat foto`s van de quad op de grond!(standaard A-armen Nog!)
Laters...
Ferry.
Om mijn quad uit te lijnen toch maar ff een setje gemaakt waarmee ik nauwkeurig kan uitlijnen.Dat gedoe met een rolmaatje vind ik altijd zo vaag!
Principe is;voor en achter een buis van de zelfde lengte voor en achter de quad spannen,vislijntje eraan haken en de lijnen vierkant rondom de quad recht zetten.Hierna kan je de afstand naar de wielen opmeten en het verschil meten.
Door gelijk maar ff nette beugels te maken kan ik het setje voor raptor`s en banshee`s gebruiken.
De achterste beugel is in hoogte verstelbaar,zodat ik alle quads kan uitlijnen!
En nog maar wat foto`s van de quad op de grond!(standaard A-armen Nog!)
Laters...
Ferry.
he das goed gevonden!!
- Michael_Dee
- Quadrider
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
hoogte van de quad vind ik super zou je mij een pm kunnen zenden met de prijs van die schokdempers aub en wat heb je gebruikt voor achteraan te verlagen of is het een setje van 3 schokdempers ?
Zou je ook weten hoe lang die schokdempers in totaal zijn ?
Alvast bedankt
En wanneer denk je fotos te plaatsen met de bredere a-armen k'ben zo benieuwd
Zou je ook weten hoe lang die schokdempers in totaal zijn ?
Alvast bedankt
En wanneer denk je fotos te plaatsen met de bredere a-armen k'ben zo benieuwd