elke maandheb hij weer een nieuwe en dan gooit hij de oude gewoon weg zonder boe of ba hoe doet die jongen het toch

gewoon de bladzijde omslaan... Live can be so simplemobydirk schreef:die van hem niet hoor
elke maandheb hij weer een nieuwe en dan gooit hij de oude gewoon weg zonder boe of ba hoe doet die jongen het toch

crazyphoenix schreef:Dirk/Rinke,
Rinke had het laatst over een gebouw (leegstaand) te kraken en lekker rijden/driften/gek doen.
Gaan we nog way zoeken? Er is genoeg toch?
Hoor het wel als we ff wat gaan zoeken!!
Jojooooo

jo ouwe!R1aptor schreef:crazyphoenix schreef:Dirk/Rinke,
Rinke had het laatst over een gebouw (leegstaand) te kraken en lekker rijden/driften/gek doen.
Gaan we nog way zoeken? Er is genoeg toch?
Hoor het wel als we ff wat gaan zoeken!!
Jojooooo
Was nog vanmiddag bij je machine maar de eigenaar was er weer niet!!!!!
Die dacht zeker al dat hij klaar was.
Omdat hij ook al naar een lokatie wil kijken om te spellen..
Dat wat ik bedoelde is het oude bruynzeel loots
Ben je al weer genezen van je been!!!
En zal dinsdag Rob Kuijpers even belle.
Gr R1aptor..

ik ga voor snelheid, maar toch ook voor schoonheid. Die twee dingen samen is inderdaad:jep schreef:Zohee had ff een tijdje niet gekeken maar je bent al lekker op dreef man
Dat ding word wel zeeeeeeer bruut

Ik denk een nieuwe leiding, maar dan 6 inch langer. Je kan ze op maat laten maken, zolang jij ze maar wilt.tjobbie schreef:vraagje,
jij hebt een +6 arm achterarm toch? hoe heb je het opgelost met je remleiding?

Het is inmiddels al gezegd, laten maken bij een speciaalzaak.tjobbie schreef:vraagje,
jij hebt een +6 arm achterarm toch? hoe heb je het opgelost met je remleiding?

haha, die arme GasGas, zo mooi hoe hij origineel al is eigenlijk, staat straks ook helemaal in zijn piemelblote geraamte een tijd in het koude werkhok om uiteindelijk zich te ontpoppen in een waar racemonster. Een beestachtig sterk GasGas basis frame gefijntuned bij onze Mesut Tuning. Mogelijk om een tipje van de sluier alvast bekend te maken met een Suzuki 1000 blok, voorkeur 2007+.mobydirk schreef:ja ja en nog in een mooi kleurtje ook
ben benieuwt wat ie gaat doen op straat
maar als ik eerlijk ben ben ik nog veel benieuwder naar de gas gas
hoe dat gaat gebeuren en worden
blijft een dikke brommer man
kros van de week wel weer langs

Doen we ook zeker, let's kill the biatch..mobydirk schreef:ik zou zeggen DOEN hahahahaha