Sixman's Gytr 700se + raptor 660R project p15
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Sixman's Gytr 700se "the dark Monster episode"
ziet dat de quad maar rap klaar is voor de volgende rit en nog eens bedankt voor de gastvrijheid en rondleiding in de keuken en de lekkere biefstuk
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voila....
Deze middag even naar DELIEGE quads geweest in Merelbeke....
KW veren voor mijn rappie gehaald.
echt goeie service daar, een aanrader om es te gaan zien naar zijn machines die er staan.
nu had ik graag een toetertje voor een veiliger gevoel........
als je me ooit tegenkomt en je hoort een vrachtwagen toeteren maar je ziet er geen....dan moet je niet ver zoeken.
Strebel Nautilus 140db dual horn.
Deze middag even naar DELIEGE quads geweest in Merelbeke....
echt goeie service daar, een aanrader om es te gaan zien naar zijn machines die er staan.
nu had ik graag een toetertje voor een veiliger gevoel........
als je me ooit tegenkomt en je hoort een vrachtwagen toeteren maar je ziet er geen....dan moet je niet ver zoeken.
Strebel Nautilus 140db dual horn.
Ziet er al goed ui hé sixman! Hoe lang moet je nog op je kappen wachten?
porsche lover
Mooie Roode A-armen ik had de mijne zelfgespoten maar niet echt profissionale en door zand waren veel stukjes afgegaan ,
Keep up the gd work
Keep up the gd work
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
by the way, sixman, word het zo stilaan geen tijd om je schermafbeelding te veranderen?
porsche lover
-
- Easy Quadrider
reactie op: Deze middag even naar DELIEGE quads geweest in Merelbeke....
Eerste keren goeie service daarna vele minder, bij maten al led-lichtjes afgetrokken zonder toestemming, zogezegd nieuw stuur besteld maar was 2de hands stuur want was onderkant volledig roest en heb zo nog al verhalen gehoord en het is zo ook deze 2 verhalen want heb het met mijn eigen ogen gezien, das mindere reclame he!! ik ging er zelf ook maar nu niet meer!!
Eerste keren goeie service daarna vele minder, bij maten al led-lichtjes afgetrokken zonder toestemming, zogezegd nieuw stuur besteld maar was 2de hands stuur want was onderkant volledig roest en heb zo nog al verhalen gehoord en het is zo ook deze 2 verhalen want heb het met mijn eigen ogen gezien, das mindere reclame he!! ik ging er zelf ook maar nu niet meer!!
-
- Quadverslaafde
aha, hier wordt weer lekker weg geknutseld
keep up the good work
keep up the good work
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
ik ben er ook een paar keer geweest, ik vind het een rare snuiter om het zo te zeggen.
als je die belt aan de telefoon zegt die allo ipv te zeggen hallo, bij deliege quads.
ook spreekt hij zo heel raar maar voor de rest kan ik er niet van klagen...
heb ook een maat die hetzelfde vond zoals ik hierboven zei en dat hij zijn quad 6x voor een onderhoud had binnen gedaan en dat de olie nooit vervangen geweest was.
als je die belt aan de telefoon zegt die allo ipv te zeggen hallo, bij deliege quads.
heb ook een maat die hetzelfde vond zoals ik hierboven zei en dat hij zijn quad 6x voor een onderhoud had binnen gedaan en dat de olie nooit vervangen geweest was.
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Easy Quadrider
Belgian Pro schreef:ik ben er ook een paar keer geweest, ik vind het een rare snuiter om het zo te zeggen.
heb ik ook al gehoord daarmee dak het zelf doe nu
tjah, daar kan ik wel inkomen.....in ieder geval ben ik daar geen klant voor mijn onderhoud...enkel stukken besteld en heel mooie prijzen verkregen.... heb immers aan hem ook mijn kappenset en een 700se van een maat verkocht...en de afhandeling was heel correct!
Ik ga daar al enkele jaren op onderhoud en ben er zeer tevreden over .Mocht ik iets ondervinden zal het ook de laatste keer zijn maar tot hiertoe niks dan lof over David .En ja het dialekt dat ze daar spreken is toch even wennen ja
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
voila..... ik heb goe nieuws, de kappen komen vrijdag binnen....
Quadje gaat dan weer terug naar de dealer en eventueel ga ik zaterdag de bestickering doen om hem dan bij hen uit te stallen op hun opendeur....
@tjobbe.....ik ben weer eens aan het knutselen geslagen....
nu had ik graag custom made veerhoezen
Ik nam een lap leer en zette er de schaar in......een stickertje ingenaaid, een rekkertje om de uiteinden te doen samenkomen en in een paar uur heb ik een setje gemaakt..
het uiteindelijke resulaat is een, tjah hoe kan het ook anders.... Monster energy veerhoezensetje.....
en tot mijn weten is daarvan nog geen produkt van op de markt!!
Quadje gaat dan weer terug naar de dealer en eventueel ga ik zaterdag de bestickering doen om hem dan bij hen uit te stallen op hun opendeur....
@tjobbe.....ik ben weer eens aan het knutselen geslagen....
nu had ik graag custom made veerhoezen
Ik nam een lap leer en zette er de schaar in......een stickertje ingenaaid, een rekkertje om de uiteinden te doen samenkomen en in een paar uur heb ik een setje gemaakt..
het uiteindelijke resulaat is een, tjah hoe kan het ook anders.... Monster energy veerhoezensetje.....
en tot mijn weten is daarvan nog geen produkt van op de markt!!