leuke rit
leuke rit
Juist terug thuis van weer een nice ritje. Heb een "nieuw" speelpleintje ontdekt. Juist jammer van die jager die al schietend achter mij aan liep
Hij schoot wel in de lucht, maar tis toch verschieten hoor!
Khad goesting om te stoppen en hem een tegen zijn ..... te geven.
Het wildseizoen is al lang gedaan dus hij had daar ook niets te zoeken.
Hij schoot wel in de lucht, maar tis toch verschieten hoor!
Khad goesting om te stoppen en hem een tegen zijn ..... te geven.
Het wildseizoen is al lang gedaan dus hij had daar ook niets te zoeken.
porsche lover
-
- Easy Quadrider
Re: leuke rit
Jachtseizoen al gedaan ?? OP de fazant ja (de fazanthaan nog een weekje) en al de rest nog even hoor.
Beter wegblijven bij die jagers, want meestal zijn dat nog mensen die u pijn kunnen doen. Zowel tijdens als na de jacht.
Ik mijd ze alvast als de pest !!!
Beter wegblijven bij die jagers, want meestal zijn dat nog mensen die u pijn kunnen doen. Zowel tijdens als na de jacht.
Ik mijd ze alvast als de pest !!!
Het WILDseizoen is officieel tot van 15 oktober tot eind december. Natuurlijk zijn er uitzonderingen;
Zo is de wilde eend ook tot eind januari, hert en wild zwijn tot maart, wild konijn en houtduif zelfs gans het jaar.
Maar als men van het wildseizoen spreekt is dit een veralgemening van 15 oktober tot eind december.
Ik zit in de stiel, dus mij ga je niets wijsmaken.
Zo is de wilde eend ook tot eind januari, hert en wild zwijn tot maart, wild konijn en houtduif zelfs gans het jaar.
Maar als men van het wildseizoen spreekt is dit een veralgemening van 15 oktober tot eind december.
Ik zit in de stiel, dus mij ga je niets wijsmaken.
porsche lover
-
- Easy Quadrider
Idd, er mag dus nog gejaagd worden, daar wil ik uiteindelijk heen, dus hou je daar best nog rekening mee.
Gisteren waren ze hier nog volop bezig. De groene jongens...
Gisteren waren ze hier nog volop bezig. De groene jongens...
Is het jachtseizoen op de quad niet officieel tot van 1 januari tot eind december.
ik heb het ook niet op de jagers staan en ga ze liever uit de weg
Wim
ik heb het ook niet op de jagers staan en ga ze liever uit de weg
Wim
Haha, ja dat kan je wel zeggen.
Ik ging ook weg van hem, maar blijkbaar had die liever dat ik naar hem toe bleef rijden om hem een uitleg te geven zeker of zo? Volgenden keer misschien ZIJN vergunningen vragen.
Ik ging ook weg van hem, maar blijkbaar had die liever dat ik naar hem toe bleef rijden om hem een uitleg te geven zeker of zo? Volgenden keer misschien ZIJN vergunningen vragen.
porsche lover
Knap wel dat we de beesten wegjagen met ons "lawaai", maar misschien moeten we samen werken;
We rijden met z'n allen van de ene kant naar dezelfde richting, en jagen zo de beesten in de jagers hun geweer
We rijden met z'n allen van de ene kant naar dezelfde richting, en jagen zo de beesten in de jagers hun geweer
porsche lover
-
- Easy Quadrider
er zijn er daar bij die een fazant op 10 meter nog niet kunnen raken, t'is soms lachwekkend als ik ze hier bezig zie
-
- Easy Quadrider
goed idee, nieuwe hobby : ipv quaddriver quaddrijver
vereiste kleding : camovest met fluohesje, man, je lacht je te barsten
vereiste kleding : camovest met fluohesje, man, je lacht je te barsten
Jacht seizoen op Quadrijders eindigt toch nooit dacht ik
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
JA inderdaad, owimpie had dit hier ook al aangehaald.
Misschien moeten we eens afspreken om een partijtje te quadpaintballen met die man
Misschien moeten we eens afspreken om een partijtje te quadpaintballen met die man
porsche lover