Raptor 660r project W-lies
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
Re: Raptor 660r project W-lies
hoopte jij dat een bashan achteras een gsxr1000 ging houden?
zou een bashan achteras een honda cb650z blok houden?
zou een bashan achteras een honda cb650z blok houden?
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hey Mobydirk,heb het altijd al gezegd,stap nou van die chinese rommel af.jij deed dat alleen een beetje letterlijk
Maar bedankt man!
P.s. Je hebt er nu toch wel een betere as in zitten toch?
Laters..
Ferry.
Maar bedankt man!
P.s. Je hebt er nu toch wel een betere as in zitten toch?
Laters..
Ferry.
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
die quad had een 600 blok en geen 1000
en nee dat zal de achteras niet houden hahahaha
al u wel babel zijn as is ook pas 1 x gebroken
ik heb nu een g-force as er in
we zullen zien of dat werkt
en nee dat zal de achteras niet houden hahahaha
al u wel babel zijn as is ook pas 1 x gebroken
ik heb nu een g-force as er in
we zullen zien of dat werkt
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Update!!!
Na wat proefritjes gemaakt te hebben,wil ik toch nog mijn tandwiel verhouding wat aanpassen.Zit in 5e versnelling toch te vaak in de toerenbegrenzer!
Nou heb ik voor al de grootst mogelijke tandwiel zitten,dus moeten we achter wat veranderen.Daar zat al een 41 tands op.Eigenlijk de kleinst mogelijke op een 660,maar met wat kleine aanpassingen(afslijpen van de nokken)past er een 38 tands op.Is al heel wat beter maar nog niet genoeg!
Aangezien mijn tandwielhub het in de weg staat om nog kleiner te gaan,ben ik die maar gaan verbouwen.
Nu een tandwiel 36 tands van een rappie 700 genomen.Probleem die zit met 4 ogen vast en een 660 met 6 ogen! Dus nieuwe tandwielhub van een 660 besteld en zagen en slijpen! Alle ogen eraf geslepen,in de draaibank wat verder bewerkt,4 ogen op de plek van het 700 tandwiel geplaatst en vastgelast in de draaibank om het exact recht te krijgen.Is natuurlijk ook wel belangrijk!
Hier en daar nog wat verstevigd en netjes gespoten!
En zo ziet ie er nu uit!
Na het rijden is het weer een stuk beter,langere versnellingen en geen toerenbegrenzer meer,maar nog wel genoeg kracht om hem door zijn 5e versnelling te laten gaan!
Hier volgen nog meer verschillende foto`s
Laters...
Ferry.
Na wat proefritjes gemaakt te hebben,wil ik toch nog mijn tandwiel verhouding wat aanpassen.Zit in 5e versnelling toch te vaak in de toerenbegrenzer!
Nou heb ik voor al de grootst mogelijke tandwiel zitten,dus moeten we achter wat veranderen.Daar zat al een 41 tands op.Eigenlijk de kleinst mogelijke op een 660,maar met wat kleine aanpassingen(afslijpen van de nokken)past er een 38 tands op.Is al heel wat beter maar nog niet genoeg!
Aangezien mijn tandwielhub het in de weg staat om nog kleiner te gaan,ben ik die maar gaan verbouwen.
Nu een tandwiel 36 tands van een rappie 700 genomen.Probleem die zit met 4 ogen vast en een 660 met 6 ogen! Dus nieuwe tandwielhub van een 660 besteld en zagen en slijpen! Alle ogen eraf geslepen,in de draaibank wat verder bewerkt,4 ogen op de plek van het 700 tandwiel geplaatst en vastgelast in de draaibank om het exact recht te krijgen.Is natuurlijk ook wel belangrijk!
Hier en daar nog wat verstevigd en netjes gespoten!
En zo ziet ie er nu uit!
Na het rijden is het weer een stuk beter,langere versnellingen en geen toerenbegrenzer meer,maar nog wel genoeg kracht om hem door zijn 5e versnelling te laten gaan!
Hier volgen nog meer verschillende foto`s
Laters...
Ferry.
- Michael_Dee
- Quadrider
Ziet er goed uit!!
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
echt een zalige quad!
Mag ik vragen waar jij je koelvloeistof resorvoir hebt gehangen nu je een dubbele uitlaat hebt?
Raptor 660 SM
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@Mark T, bij de looney tunes uitlaatset zit een speciale beugelset zodat het reservoir iets lager onder/naast de uitlaat komt te hangen.
In mijn geval heb ik het helemaal weggelaten omdat ik dat mooier vindt,en het maakt voor de functie toch niet uit!
Het is een overloop reservoir en er zal alleen koelvloeistof in lopen als de druk in de radiateur boven de openingsdruk van de radiateurdop komt.Ik heb nu gewoon een slangetje naar beneden lopen,zodat het eventuele teveel aan koelvloeistof onder mijn quad door loopt.Wat toch bijna nooit voorkomt.
Rij hier al 3/4 jaar mee zonder problemen!
Laters....
Ferry.
In mijn geval heb ik het helemaal weggelaten omdat ik dat mooier vindt,en het maakt voor de functie toch niet uit!
Het is een overloop reservoir en er zal alleen koelvloeistof in lopen als de druk in de radiateur boven de openingsdruk van de radiateurdop komt.Ik heb nu gewoon een slangetje naar beneden lopen,zodat het eventuele teveel aan koelvloeistof onder mijn quad door loopt.Wat toch bijna nooit voorkomt.
Laters....
Ferry.
Oke dankjewel! Wist ik niet. Misschien ook maar eens naar kijken, want ik vind het niet mooi staan, zo'n wit vervaagd geval aan de zijkant van je quad.ferry.v schreef:@Mark T, bij de looney tunes uitlaatset zit een speciale beugelset zodat het reservoir iets lager onder/naast de uitlaat komt te hangen.
Laters....
Ferry.
Raptor 660 SM
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Update!!!
Heb mijn telefoon weer terug van reparatie,en wonderbaarlijk staan alle foto`s er nog op!
Zal er gelijk maar een paar op de topic zetten!
Hier wat willekeurig foto`s
Hier net voor de verbouwing van de verbrede A-armen.
Het complete Fullflight set!
Gemonteerd!
En hier nog wat van mijn tandwielhub die aangepast is!(660 hub met 700 tandwiel 36tands)
Laters....
Ferry
Heb mijn telefoon weer terug van reparatie,en wonderbaarlijk staan alle foto`s er nog op!
Zal er gelijk maar een paar op de topic zetten!
Hier wat willekeurig foto`s
Hier net voor de verbouwing van de verbrede A-armen.
Het complete Fullflight set!
Gemonteerd!
En hier nog wat van mijn tandwielhub die aangepast is!(660 hub met 700 tandwiel 36tands)
Laters....
Ferry
Mooi gedaan die tandwiel
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Master
hey ferry
ik zag bij tourritten dat jullie op 5 juni 2010 een open dag hebben. is dat met een tourrit vanuit jullie of bedoel je dat we er een mooi rit erna toe hebben.
gr mike
ik zag bij tourritten dat jullie op 5 juni 2010 een open dag hebben. is dat met een tourrit vanuit jullie of bedoel je dat we er een mooi rit erna toe hebben.
gr mike
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hey Mike, jij bent er snel bij! heb het net een uurtje geleden gepost op het forum!
Maar het is een open dag van W-lies,dus je bent van harte welkom! Ik probeer nog wat leuke dingen hiervoor te regelen om naar te kijken die dag.
Het is dus een leuk ritje om naar toe te rijden het zou leuk zijn als er zoveel mogelijk quadrijders ff langskomen voor de gezelligheid en de open dag aanbiedingen van W-lies.
Maar er komt nog wel een tourrit vanuit W-lies voor die tijd hoor,ergens in April waarschijnlijk.
Laters...
Ferry.
Maar het is een open dag van W-lies,dus je bent van harte welkom! Ik probeer nog wat leuke dingen hiervoor te regelen om naar te kijken die dag.
Het is dus een leuk ritje om naar toe te rijden het zou leuk zijn als er zoveel mogelijk quadrijders ff langskomen voor de gezelligheid en de open dag aanbiedingen van W-lies.
Maar er komt nog wel een tourrit vanuit W-lies voor die tijd hoor,ergens in April waarschijnlijk.
Laters...
Ferry.
Dan heb ik hopelijk bij die tijd ook me quad
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Master
@ ferry
schijf mij er maar bij, bij allebij de dagen. gezellig
hey fer er was tog ook nog een dagje dat jullie ergens met een stendje op een beurs staat samen met r1aptor en die vol slanke amsterdammer ook wel ASJE genoemd :D of is dat 5 juni
schijf mij er maar bij, bij allebij de dagen. gezellig
hey fer er was tog ook nog een dagje dat jullie ergens met een stendje op een beurs staat samen met r1aptor en die vol slanke amsterdammer ook wel ASJE genoemd :D of is dat 5 juni
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450