Sixman's Gytr 700se + raptor 660R project p15
- Michael_Dee
- Quadrider
Re: Sixman's Gytr 700se "the dark Monster episode" foto's p5
mag dat eigenlijk wel?? je kenteken zo ver naar achteren plaatsen? Staat wel veel beter.
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
-
- Quadverslaafde
hij gaat lekker!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- yamahakoppel
- Quad GOD
normaal mag het niet kenteken zover achterin zetten ik ken er die het onder hun linker linkerspatbord hadden langs de onderkap dit was volgens de politie zelfs te moeilijk leesbaar nummerplaat moet zelfs schuin langs beide zijde zichtbaar zijn
bij deze zie je het enkel als je er achter rijd
bij deze zie je het enkel als je er achter rijd
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quad Master
ik zou ook graag mijn nr plaats links onder me kappen hangen, nu hangt me nr plaat onder mijn achterlicht maar hangt te laag vind ik. Komt tamelijk dicht bij achterbrug als ik er op zit en zeker als je een jumpje doet ofzo.
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
hey sixman,
heb je vanachter ook een kw-veer gestoken?
Ik heb de indruk dat mijne lager ligt vanachter met de kw-veren erop.
Ma tkan ook zijn dat de foto's beetje bedriegen.
Greetz
heb je vanachter ook een kw-veer gestoken?
Ik heb de indruk dat mijne lager ligt vanachter met de kw-veren erop.
Ma tkan ook zijn dat de foto's beetje bedriegen.
Greetz
@ Leroy....
ja hoor, er zit ook een kw veer op die achterste........ maar met mijn extra big butt fatt ass zakt ie wel nog een beetje....
ik heb mijn achterste armlink nog niet omgedraaid..... misschien daarom
enne...van da kenteken..... had daaraan nog niet gedacht!!!! er rijden hier zo een paar rond en het is allesinds niet de bedoeling om te maken dat ik geen boetes zou krijgen....ik vond het gewoon niet mooi staan.
ik zie wel of ik de plaat wel op mijn achterbrug krijg vanonder centraal
ja hoor, er zit ook een kw veer op die achterste........ maar met mijn extra big butt fatt ass zakt ie wel nog een beetje....
ik heb mijn achterste armlink nog niet omgedraaid..... misschien daarom
enne...van da kenteken..... had daaraan nog niet gedacht!!!! er rijden hier zo een paar rond en het is allesinds niet de bedoeling om te maken dat ik geen boetes zou krijgen....ik vond het gewoon niet mooi staan.
ik zie wel of ik de plaat wel op mijn achterbrug krijg vanonder centraal
-
- Easy Quadrider
ferme quad en de zwarte kappen staan em ferm!!
grtz
grtz
ondertussen zijn de armen gespoten in het zwart, vond dit niet mooi in het rood.
na een goed wrijfwerk met korrel 800, verf volledig mat gezet te hebben en goed ontvet, matte zwarte verf met 1/3 vernis in gemengd. 3 lagen gespoten en klaar is kees!
heb nog niet de armbescherming opgestoken omdat de verf nog niet volledig in droog is..pas 1 dag uitgehard.
donderdag doe ik de rest.
na een goed wrijfwerk met korrel 800, verf volledig mat gezet te hebben en goed ontvet, matte zwarte verf met 1/3 vernis in gemengd. 3 lagen gespoten en klaar is kees!
heb nog niet de armbescherming opgestoken omdat de verf nog niet volledig in droog is..pas 1 dag uitgehard.
donderdag doe ik de rest.
Laatst gewijzigd door sixman op di 23 feb, 2010 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadverslaafde
Iet er idd. een stuk beter uit.
cheers
cheers
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Erg strak gespoten sixman! Ik wil het ook bij mij a-armen gaan doen.
Raptor 660 SM
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
netjes!
en the master him self! natuurlijk met een monster trui
en the master him self! natuurlijk met een monster trui
Knap gedaan ja,
Wel leuke Sunny Boy omvormer heb je daar hangen,
Hoeveel panelen heb je liggen?
Met vragen of problemen kan je altijd bij mij terecht, ben namelijk service-technieker bij de firma Solar-Total.
Nu er zijn enorm veel firma's die deze plaatsen maar het zou straf zijn moest dit door ons gebeurd zijn.
Die quad tocht in nederlands limburg lijkt me wel interessant, woon zelf in maasmechelen dat tegen de grens aan ligt..
Greetz
Wel leuke Sunny Boy omvormer heb je daar hangen,
Hoeveel panelen heb je liggen?
Met vragen of problemen kan je altijd bij mij terecht, ben namelijk service-technieker bij de firma Solar-Total.
Nu er zijn enorm veel firma's die deze plaatsen maar het zou straf zijn moest dit door ons gebeurd zijn.
Die quad tocht in nederlands limburg lijkt me wel interessant, woon zelf in maasmechelen dat tegen de grens aan ligt..
Greetz
-
- Quadrider
Even ter info,
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.dirthut.com/shop/index.php?m ... th=265_268" onclick="window.open(this.href);return false;
Suc6 met je project,ziet er zeker goed uit!
l8r
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.dirthut.com/shop/index.php?m ... th=265_268" onclick="window.open(this.href);return false;
Suc6 met je project,ziet er zeker goed uit!
l8r
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
@Leroy; ja en Kris ( yamahakoppel ) zou der zeker ook bij zijn....
17 panelen Scott Solar, duitse panelen, 217wp
@ -=(R4N3)=- ; heel erg bedankt voor die site...... daar gaat mijn veerhoezenmonopolie....
heb het al gretig doorgestuurd naar een paar vrienden die je ook dankbaar zijn ....alleen vind ik die van mij niet zo druk en eenvoudig....
17 panelen Scott Solar, duitse panelen, 217wp
@ -=(R4N3)=- ; heel erg bedankt voor die site...... daar gaat mijn veerhoezenmonopolie....
heb het al gretig doorgestuurd naar een paar vrienden die je ook dankbaar zijn ....alleen vind ik die van mij niet zo druk en eenvoudig....
-
- Quadrider
Graag gedaan!
Ze zijn idd wat drukker maar ze zijn wel van neopreen. Ik heb zelf een set DirtSkins van neopreen en ze bevallen prima!
Erg sterk en rekbaar. Bovendien ventileren ze goed. Met leer heb je kans dat het onder de veerhoes eerder gaat roesten.
Tenminste...dat denk ik dan
Groeten!
PS: op die site ook de Monster graphic sets gezien voor de R700? ...ze zijn van west coast graphics en erg mooi naar mijjn mening,zit zelfs een seat cover bij.
Ze zijn idd wat drukker maar ze zijn wel van neopreen. Ik heb zelf een set DirtSkins van neopreen en ze bevallen prima!
Erg sterk en rekbaar. Bovendien ventileren ze goed. Met leer heb je kans dat het onder de veerhoes eerder gaat roesten.
Tenminste...dat denk ik dan
Groeten!
PS: op die site ook de Monster graphic sets gezien voor de R700? ...ze zijn van west coast graphics en erg mooi naar mijjn mening,zit zelfs een seat cover bij.
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!