achterlicht
-
- Easy Quadrider
achterlicht
hallo mede quadrijders
ik heb een raptor 350 maar hier zit geen origineel achterlicht op
deze heb ik zo gekocht
maar hij brand alleen normaal remlicht doet het dus niet nu is dit een ledachterlicht
kan het daardoor komen??
en nu zag ik deze http://www.power-point.nl/product.php?p ... 147&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
past dit ook op de 350 en kan ik dan mijn achter pinkers eraf halen??
ik heb een raptor 350 maar hier zit geen origineel achterlicht op
deze heb ik zo gekocht
maar hij brand alleen normaal remlicht doet het dus niet nu is dit een ledachterlicht
kan het daardoor komen??
en nu zag ik deze http://www.power-point.nl/product.php?p ... 147&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
past dit ook op de 350 en kan ik dan mijn achter pinkers eraf halen??
- Michael_Dee
- Quadrider
Re: achterlicht
waarom zou het niet passen?!
kijk dan wel eerst even voor de zekerheid of je wel remlichtschakelaars hebt. denk het haast van wel.
kijk dan wel eerst even voor de zekerheid of je wel remlichtschakelaars hebt. denk het haast van wel.
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
-
- Easy Quadrider
op de quad bedoel je ???
zit die er niet standaard op dan
zit die er niet standaard op dan
- Michael_Dee
- Quadrider
niet bij allemaal.
even kijken als je je rem inknijpt of er een schakelaar achterzit, of dat je iets hier tikken/klikken.
even kijken als je je rem inknijpt of er een schakelaar achterzit, of dat je iets hier tikken/klikken.
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
-
- Easy Quadrider
oke thanks zal het morgen even proberen
en als ik die achterlamp met ingebouwde pinkers aansluit moet ik dan ook iets aanpassen
want ik heb gehoord dat als je led pinkers aansluit moet je een andere knipperrelais hebben ofzo
klopt dit??
en als ik die achterlamp met ingebouwde pinkers aansluit moet ik dan ook iets aanpassen
want ik heb gehoord dat als je led pinkers aansluit moet je een andere knipperrelais hebben ofzo
klopt dit??
-
- Easy Quadrider
als ik mijn rem inknijp hoor ik gen klik ofzo dus ben bang dat ik geen rem schakelaar heb
en niemand die het weet over die extra dingen bij een led lamp????
en niemand die het weet over die extra dingen bij een led lamp????
als je je achterrem indruk moet toch je achterlicht oplichten?
bij mijn raptor heb ik dit ook aan de voorrem.
mss heb je de bedrading niet goed aangesloten.
bij mijn raptor heb ik dit ook aan de voorrem.
mss heb je de bedrading niet goed aangesloten.
Ik heb ook een achterlicht gekocht met knippers erin, maar dan van een yamaha r6. Zelf heb ik een raptor 660 en was benieuwd of jullie mij kunnen helpen met het aansluiten.
Er komen namelijk een wit, zwart, rood, blauw en geel draadje uit het achterlicht.
ik ging er zelf van uit dat wit, rood en zwart voor het achterlicht zijn en dan de gele en de blauwe voor de knipperlichten. Alleen zag ik bij de stekker op mijn quad dat het achterlicht geel, blauw en zwarte draadjes zijn.
En hoe sluit je de knipperlichten aan? moet je de -en bij elkaar doen en op 1 draad wat uit het achterlicht komt aansluiten en dit ook bij de + doen?
Er komen namelijk een wit, zwart, rood, blauw en geel draadje uit het achterlicht.
ik ging er zelf van uit dat wit, rood en zwart voor het achterlicht zijn en dan de gele en de blauwe voor de knipperlichten. Alleen zag ik bij de stekker op mijn quad dat het achterlicht geel, blauw en zwarte draadjes zijn.
En hoe sluit je de knipperlichten aan? moet je de -en bij elkaar doen en op 1 draad wat uit het achterlicht komt aansluiten en dit ook bij de + doen?
Raptor 660 SM
Mark_T schreef:Ik heb ook een achterlicht gekocht met knippers erin, maar dan van een yamaha r6. Zelf heb ik een raptor 660 en was benieuwd of jullie mij kunnen helpen met het aansluiten.
Mark , heb je daar een foto van ?
Ik heb verleden zondag ook een 660 gekocht
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Hij zit er nog niet op. Morgen ga ik proberen hem aan te sluiten. Daarna zal ik foto´s posten!nijsluc schreef:Mark_T schreef:Ik heb ook een achterlicht gekocht met knippers erin, maar dan van een yamaha r6. Zelf heb ik een raptor 660 en was benieuwd of jullie mij kunnen helpen met het aansluiten.
Mark , heb je daar een foto van ?
Ik heb verleden zondag ook een 660 gekocht
Raptor 660 SM
-
- Easy Quadrider
ben zeer benieuwd
Hey Mark
Is het nu gelukt met je R6 achterlicht?
Hoe zat het dan met de bedrading ben namelijk ook van plan om zulk achterlicht aan te schaffen
En kan je misschien ook een foto erbij zetten
Alvast bedankt
Grtz Billy
Is het nu gelukt met je R6 achterlicht?
Hoe zat het dan met de bedrading ben namelijk ook van plan om zulk achterlicht aan te schaffen
En kan je misschien ook een foto erbij zetten
Alvast bedankt
Grtz Billy
Burn rubber, not your Soul...
Het is inderdaad gelukt en het was eigenlijk heel simpel.
Foto's moet ik nog even maken, maar ik zal het kort uitleggen.
Er zitten 5 draden bij. Rood, wit, zwart, geel en blauw. Ik ga nu uit van het model; Raptor 660
Zwart, rood en wit sluit je aan op de stekker die eerst voor het achterlicht was. Vanuit de kabelboom komen een blauwe, gele en zwarte draad. Zwart gaat op zwart, rood op geel en wit op blauw. Nu hoort het achterlicht te werken en moet je verder met de knipperlichten. De draden vanuit de kabelboom zijn zwart en zwart/rood. Nu sluit je de gele draad die vanuit je achterlicht komt op de zwart/rode en hetzelfde doe je met de blauwe maar dan aan het draad van je rechtlicht. Je houd dus per knipperlichtkant 1 draadje over.
Foto's moet ik nog even maken, maar ik zal het kort uitleggen.
Er zitten 5 draden bij. Rood, wit, zwart, geel en blauw. Ik ga nu uit van het model; Raptor 660
Zwart, rood en wit sluit je aan op de stekker die eerst voor het achterlicht was. Vanuit de kabelboom komen een blauwe, gele en zwarte draad. Zwart gaat op zwart, rood op geel en wit op blauw. Nu hoort het achterlicht te werken en moet je verder met de knipperlichten. De draden vanuit de kabelboom zijn zwart en zwart/rood. Nu sluit je de gele draad die vanuit je achterlicht komt op de zwart/rode en hetzelfde doe je met de blauwe maar dan aan het draad van je rechtlicht. Je houd dus per knipperlichtkant 1 draadje over.
Raptor 660 SM