racemini schreef:ik zen van langemark en rij met een predator, als ge zin hebt om te rijden , laat wa weten
aah tkomt goe uit ik zal in juni komen wonen in langemark.ja idd we kunnen dan eens gaan rijden krij altijd samen met een groepje vrienden van een man of 5 .dus hoe meer zieln hoe meer vreugd hé
Ben van Brugge afkomstig maar woon nu in waregem en rij ltz. Kan door mn beroep enkel tijdens de week rijden, dus al wie eens ritje wil maken tussen brugge en waregem laat ons zeggen; just lett me know!
racemini schreef:ik zen van langemark en rij met een predator, als ge zin hebt om te rijden , laat wa weten
aah tkomt goe uit ik zal in juni komen wonen in langemark.ja idd we kunnen dan eens gaan rijden krij altijd samen met een groepje vrienden van een man of 5 .dus hoe meer zieln hoe meer vreugd hé
awel da komt goed uit se , ge moet ma laten weten he
greetz
racemini
ik ben van houthulst da's niet ver van langemark k'wil ook eens meekomen toeren k'rij me ne raptor 700
gisteren heb ik in langemark achter een raptor 700 gereden met dubbelle fp iemand van hier ????????
gdog schreef:ik ben van houthulst da's niet ver van langemark k'wil ook eens meekomen toeren k'rij me ne raptor 700
gisteren heb ik in langemark achter een raptor 700 gereden met dubbelle fp iemand van hier ????????
wa ligt erop ? baanbanden of crossbanden ?
greetz racemini