Yamaha Raptor breedte?
Yamaha Raptor breedte?
Donderdag ga ik me Yamaha Raptor 660 ophalen heel ver weg maar mijn vraagje is hoe breed is een standaart 660 ? zodat hij in me aanhangwagen past
alvast bedankt voor informatie
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
tjobbie
- Quadverslaafde

Re: Yamaha Raptor breedte?
hoehoe! spannend, slapeloze nachten of nie 

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
MAN JA ZEKR! XD en 29 Maart mag ik pas afrijden voor me rijbewijs
Ben zo blij! xD
-
tjobbie
- Quadverslaafde

duimen dan maar

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Hartelijk dank tjobbie
maar zie ik je + je quad op de w-lies rit hopelijk in April ?
scoops schreef:Naar mijn weten is een standaard 660 1.17 breed.
Merci , dan weet ik dat hij 100% in me aanhangwagen past , de verkoper zei ook ongeveer tussen de 1.10-1.15
nogmaals hartelijk dank he
-
tjobbie
- Quadverslaafde

we gaan het hopenZakie schreef:Hartelijk dank tjobbiemaar zie ik je + je quad op de w-lies rit hopelijk in April ?

- scoops
- Easy Quadrider

Geen probleem, ik hoop dat je veel plezier gaat beleven met je nieuwe aanwinstZakie schreef:scoops schreef:Naar mijn weten is een standaard 660 1.17 breed.
Merci , dan weet ik dat hij 100% in me aanhangwagen past , de verkoper zei ook ongeveer tussen de 1.10-1.15![]()
nogmaals hartelijk dank he
Edit: hier nog een handig linkje voor je service manual van de 660 (een PDF file, wel in engels maar dat zal toch geen probleem zijn):
http://www.sandwizards.com/Service_Manuals/raptor.pdf
YFZ450, It's a feeling
Oh heb ik teminste wat te lezen , het word toch Maandje maasvlakte voordat ik op de weg mag rijden, en engels? is geen probleem kom zelf toch uit england dus
maar toch nogmaals bedankt 
Zakie schreef:Oh heb ik teminste wat te lezen , het word toch Maandje maasvlakte voordat ik op de weg mag rijden, en engels? is geen probleem kom zelf toch uit england dusmaar toch nogmaals bedankt
Voordat je op de weg mag rijden? Ga je er er 1 uit belgie halen?
Raptor 660 SM
Mark_T schreef:Zakie schreef:Oh heb ik teminste wat te lezen , het word toch Maandje maasvlakte voordat ik op de weg mag rijden, en engels? is geen probleem kom zelf toch uit england dusmaar toch nogmaals bedankt
Voordat je op de weg mag rijden? Ga je er er 1 uit belgie halen?
Nee in Brabant , ik moet eerst me rijbewijs halen voordat ik er op mag rijden natuurlijk en dats pas 29 Maart
tjobbie schreef:hoehoe! spannend, slapeloze nachten of nie
over slapeloose nachten gesproken , pas 3am in slaap kunne valle
Ik had daar gelukkig niet zoveel last van. Het was in de vakantie en dan ben ik meestal erg druk met werken enzo, dus dan kun je wel lekker slapen

Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
tjobbie
- Quadverslaafde

hihi snap ik.Zakie schreef:tjobbie schreef:hoehoe! spannend, slapeloze nachten of nie
over slapeloose nachten gesproken , pas 3am in slaap kunne vallete veel ideaen voor me 660tje
ik heb nog precies hetzelfde als ik weer wat in m,n hoofd heb en ik ben 28, heb een koophuis, een kleine op komst dus zou je verwachten dat ik me volwassen zou moeten gedragen,,,,,,,WHAAAAHAAA!
nee hoor blijf gewoon een klein kind