734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Re: YFM700R SE Black Streetfighter(sneakpeak p21)
dan laat je je power commander toch progameren
op jou quad
op een vermogens bank
ik neem aan dat je een pc 3usb neemt
ps hij is wel super dik geworden man
op jou quad
op een vermogens bank
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadverslaafde
thanks, nee het is een standaard powerbox van hetzelfde merk als de uitlaat dus dat gaat niet.(tijdelijke tussenstap)mobydirk schreef:dan laat je je power commander toch progameren
op jou quad
op een vermogens bank
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
oke wist niet dat dat er was
top toch het geld houd een keer op
je heb er al weer genoeg in zitten
top toch het geld houd een keer op
je heb er al weer genoeg in zitten
warrior gsxr 1000
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik zat dat filmpje van je te bekijken, het is inderdaad een mooie quad
Het enige wat mij opviel is je kenteken waar het laatste streepje verkeerd staat. volgens mij moet het zijn 00-xxx-0
i.p.v 00-xx-x0. krijg je hier geen problemen mee ?
Voor de rest "keep up the good work"
Het enige wat mij opviel is je kenteken waar het laatste streepje verkeerd staat. volgens mij moet het zijn 00-xxx-0
i.p.v 00-xx-x0. krijg je hier geen problemen mee ?
Voor de rest "keep up the good work"
-
- Quadrider
@ Tjobbie: Kheb de HMF Competition besteld.
Een nieuwe lijn van HMF,dit jaar nieuw op de markt. Volgens mijn bronnen in de USA is het op het moment DE uitlaat die
over het hele toerenbereik de beste performance geeft.
Wou eerst een Dual Barker systeem maar die is iets meer op toeren en veel teveel herrie,word je mee van elke crossbaan gestuurd hier in de regio!
...ennuh ff over die hotcams discussie: je bent niet echt van plan om er mee over de crossbaan te gaan als ik dat zo zie
Dan maakt het niet zoveel uit welke je neemt,persoonlijke voorkeur denk ik! Stage 1 is zoals Sixman al schreef voor koppel onderin en 2 is voor bovenin(snelweg bv) en goed voor overtoeren.
Het gaat vooral om het verschil in klepoverlap en openingstijd. bij een stage 1 is dit minder dus zal hij bij lage toeren de ingespoten brandstof efficienter kunnen verbranden. Bij een stage 2 zal je bij lage toeren wat meer onverbrande brandstof meteen de uitlaatpoort in jagen voor het verbrand,dus iets minder power. Daarintegen zal je bij hoge toeren wel het maximum rendement kunnen halen omdat je motor dan eenmaal sneller draait en de stage 2 cams daarop zijn ontworpen.
Dus voor mij is het stage 1 omdat ik ook cross en trekkracht wil en bij jou.....?
Pfffff....berg text weer Hopelijk heb je er wat aan
l8rrrrrr
Een nieuwe lijn van HMF,dit jaar nieuw op de markt. Volgens mijn bronnen in de USA is het op het moment DE uitlaat die
over het hele toerenbereik de beste performance geeft.
Wou eerst een Dual Barker systeem maar die is iets meer op toeren en veel teveel herrie,word je mee van elke crossbaan gestuurd hier in de regio!
...ennuh ff over die hotcams discussie: je bent niet echt van plan om er mee over de crossbaan te gaan als ik dat zo zie
Dan maakt het niet zoveel uit welke je neemt,persoonlijke voorkeur denk ik! Stage 1 is zoals Sixman al schreef voor koppel onderin en 2 is voor bovenin(snelweg bv) en goed voor overtoeren.
Het gaat vooral om het verschil in klepoverlap en openingstijd. bij een stage 1 is dit minder dus zal hij bij lage toeren de ingespoten brandstof efficienter kunnen verbranden. Bij een stage 2 zal je bij lage toeren wat meer onverbrande brandstof meteen de uitlaatpoort in jagen voor het verbrand,dus iets minder power. Daarintegen zal je bij hoge toeren wel het maximum rendement kunnen halen omdat je motor dan eenmaal sneller draait en de stage 2 cams daarop zijn ontworpen.
Dus voor mij is het stage 1 omdat ik ook cross en trekkracht wil en bij jou.....?
Pfffff....berg text weer Hopelijk heb je er wat aan
l8rrrrrr
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
-
- Quadverslaafde
@pindapotje: tja, moet ik daar verstand van hebben dan?
ik neem aan dat het bedrijf die deze platen heeft geprint er meer verstand van heeft als ik dus als ik aangehouden wordt vanwege
de plaat kan ik gewoon naar het betreffende bedrijf wijzen aangezien deze gecertificeerd zijn om de platen te maken en geacht worden de platen in juistheid te controleren toch?
@R4N3: thanks voor het extra info, altijd nuttig
ik ga eigenlijk voor koppel maar,
heb toch expres voor de stage2 gekozen omdat je met stage1 wel meer koppel op laag krijgt maar het totaal vermogenswinst
mij te weinig is om daar een andere cam voor te plaatsen.
ik neem aan dat het bedrijf die deze platen heeft geprint er meer verstand van heeft als ik dus als ik aangehouden wordt vanwege
de plaat kan ik gewoon naar het betreffende bedrijf wijzen aangezien deze gecertificeerd zijn om de platen te maken en geacht worden de platen in juistheid te controleren toch?
@R4N3: thanks voor het extra info, altijd nuttig
ik ga eigenlijk voor koppel maar,
heb toch expres voor de stage2 gekozen omdat je met stage1 wel meer koppel op laag krijgt maar het totaal vermogenswinst
mij te weinig is om daar een andere cam voor te plaatsen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Contacteer:
Hey tjobbie,
Nu is het wel even genoeg hoor, maar erg maar dan ook erg super vet geworden
See You
PS waar heb jij dat boompje gekocht die van mij is kaal dus zoek nog een nieuwe
Nu is het wel even genoeg hoor, maar erg maar dan ook erg super vet geworden
See You
PS waar heb jij dat boompje gekocht die van mij is kaal dus zoek nog een nieuwe
2007 YFM 700 R SE
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
-
- Quadverslaafde
nou ik kan je vertellen dat dat boompje geplukt, omgehakt en verdwenen is
de laatste spulletjes komen binnendruppelen en daarna is het wel even afgelopen denk ik
de laatste spulletjes komen binnendruppelen en daarna is het wel even afgelopen denk ik
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
je hebt er ondertussen ook wel wat geld doorheen he
het vrouwtje zal niet blij zijn
het vrouwtje zal niet blij zijn
-
- Quadverslaafde
shit, je lijkt wel helderziend
hoef je niet helderziend voor te zijn hebben de meeste last van
Als je dat maar weet
Ken er alles van
Ma ja dan nog, we mogen ons niet laten doen!
Ken er alles van
Ma ja dan nog, we mogen ons niet laten doen!
-
- Quadverslaafde
tjobbie schreef:
Treu , Treu
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- quadfun
- Easy Quadrider
- Contacteer:
We zetten niet alle artikels online , onbegonnen werk.
We kunnen deze lampen leveren op bestelling.
We kunnen deze lampen leveren op bestelling.