Heb net een Suzuki ltz 400 uit 2008 gekocht en wil hier een kenteken op hebben.
Nou heb ik begrepen van de RDW dat er knipperlichten op moeten, heeft hier iemand ervaring mee en zoja hoe kan ik die het beste plaatsen.Alvast bedankt.
Knipperlichten plaatsen
-
Jordus
- Easy Quadrider

Re: Knipperlichten plaatsen
Met alleen knipperlichten ga je het niet redden, komplete verlichting moet voorzien zijn van E keurmerken, wegbanden moet je met DOT-nummer en nog veel meer komt er bij kijken!
Gebruik even de zoekfunctie en dan kom je een heel eind denk ik...
Gebruik even de zoekfunctie en dan kom je een heel eind denk ik...
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Hey goeie dag.
Ik had er even bij moeten zetten dat het alleen nog om de knipperlichten gaat, hij is verder voorzien van alles, maar er moeten nu alleen nog pinkers op, ik hoop dat jij of iemand anders hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen hoe ik dit zo simpel mogelijk kan plaatsen.
Ik had er even bij moeten zetten dat het alleen nog om de knipperlichten gaat, hij is verder voorzien van alles, maar er moeten nu alleen nog pinkers op, ik hoop dat jij of iemand anders hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen hoe ik dit zo simpel mogelijk kan plaatsen.
Zal zo wel moeten lukken zeker
+ kabel naar pinkerrelais ----naar schakelaar aan 't stuur -----1 kabel naar linker kant (voor en achter) en hetzelfde voor rechts
if I am wrong don't kill me
+ kabel naar pinkerrelais ----naar schakelaar aan 't stuur -----1 kabel naar linker kant (voor en achter) en hetzelfde voor rechts
if I am wrong don't kill me
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
vergeet wel geen zekering ertussen te plaatsen.
Tenzij je de voeding neemt op een plaats waar er al een zekering tss zit.
Voor de rest is er niet veel moeilijks aan.
Greetz
Tenzij je de voeding neemt op een plaats waar er al een zekering tss zit.
Voor de rest is er niet veel moeilijks aan.
Greetz