is het waar dat een yamaha yfz gemaakt is om te crossen en dat dat afziet van op de baan te gaan ? en dat je om de zoveel km je cilinder moet vervangen ? of is het net als de bvb warrior dat je er niet moet achterkijken en gewoon alles moet voorzien van olie .. ?
mvg
Yamaha yfz 450
Yamaha yfz 450
Yamaha Warrior 01' = Tekoop , 1800 euries
Kawasaki kfx 400 = sold
Yamaha Raptor = Is C'ming
Kawasaki kfx 400 = sold
Yamaha Raptor = Is C'ming
Re: Yamaha yfz 450
Hij maakt meer toeren dan bijvoorbeeld een Raptor 700 en zal bij intensief gebruik dus meer onderhoud nodig hebben.
Raptor 660 SM
Re: Yamaha yfz 450
bedoel je met intensief dan meer naar de cross toe .. en meer onderhoud , wat bedoelje daar mee ? klepstelling , vervangen van onderdelen ( dewelke dan ? ) ... ?Mark_T schreef:Hij maakt meer toeren dan bijvoorbeeld een Raptor 700 en zal bij intensief gebruik dus meer onderhoud nodig hebben.
Yamaha Warrior 01' = Tekoop , 1800 euries
Kawasaki kfx 400 = sold
Yamaha Raptor = Is C'ming
Kawasaki kfx 400 = sold
Yamaha Raptor = Is C'ming
Re: Yamaha yfz 450
De slag van de piston by een yfz is korter dan een raptor ofzo. Daarom slijt de piston sneller, aangezien hij meer slagen doet. Daardoor is hij met minder cc's toch even snel en agressief.
Gevolg: Sneller slijtage van cilinder (30u) en krukas en cilinder (tussen de 60-90u)
Olie en oliefilter vervang je het best rond elke 5uur.
Gevolg: Sneller slijtage van cilinder (30u) en krukas en cilinder (tussen de 60-90u)
Olie en oliefilter vervang je het best rond elke 5uur.
‰ Quadracing Team
Re: Yamaha yfz 450
fft , zijn dat grote kosten ? en is dit hetzelfde bij een suzuki 450 quad ? hoeveel bedragen die waarden dan ongeveer van een gewone quad , want een kruk is niet bepaald makkelijk om te vervangen hé
is de oliefilter makkelijk te bereiken ?
alvast bedankt !
alvast bedankt !
Yamaha Warrior 01' = Tekoop , 1800 euries
Kawasaki kfx 400 = sold
Yamaha Raptor = Is C'ming
Kawasaki kfx 400 = sold
Yamaha Raptor = Is C'ming



