ik heb een bashan 200s7 maar er zit wat speling op me achterbrug bij me frame daar, als ik de achterkant van me quad optil kan hij bijna 3 cm heen en weer ofzo op et eind.
maar weet iemand wat de binnenmaat is van je achterbrug waar de bout doorheen zit die je brug met je frame verbind?
dan laat ik een bronzen bus draaien en pers ik deze in de achterbrug over de hele breedte dat er nooit meer geen speling op komt of kan ik dit beter niet doen?
Hey jeff,ik heb vroeger ook zo een bashan gehad en had net hetzelfde probleem,het zijn de rubbers die weggesleten zijn ,ik heb er ook twee bussen voor laten draaien(alu) en erin geperst met veel vet ertussen en nooit nog een probleem ondervonden,doen is de boodschap,ik was trouwens voor een lekker flesje geholpen (schoonbroer werkte destijds in draaierij).
ps.Je kan makkelijk heel de achterbrug eruithalen,moet je toch zowieso doen en dan is het makkelijk te meten welke diameter je moet hebben ,ik heb een speling van 1-2/10 de genomen ,de maten heb ik jammer genoeg niet meer ,is al enkele jaren geleden.
kwatter schreef:Hey jeff,ik heb vroeger ook zo een bashan gehad en had net hetzelfde probleem,het zijn de rubbers die weggesleten zijn ,ik heb er ook twee bussen voor laten draaien(alu) en erin geperst met veel vet ertussen en nooit nog een probleem ondervonden,doen is de boodschap,ik was trouwens voor een lekker flesje geholpen (schoonbroer werkte destijds in draaierij).
ps.Je kan makkelijk heel de achterbrug eruithalen,moet je toch zowieso doen en dan is het makkelijk te meten welke diameter je moet hebben ,ik heb een speling van 1-2/10 de genomen ,de maten heb ik jammer genoeg niet meer ,is al enkele jaren geleden.
ik heb vorigeweek voor babel tunning 2 bussen laten maken alleen dan van messing/grom geloof ik
dat is sterker als alu en is zelf smerend ik zou even moeten kijken of ik de maat nog heb
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
mobydirk schreef:ik heb vorigeweek voor babel tunning 2 bussen laten maken alleen dan van messing/grom geloof ik
dat is sterker als alu en is zelf smerend ik zou even moeten kijken of ik de maat nog heb
ok relex man weet je heel mischien nog wat je kwijt was voor die bussen?
pff ?
geen idee
hij had nog wat dingen voor mij gemaakt
als ik er morgen aan denk dan bel ik hem even op om het tevragen
moet ik meteen vragen wanneer hij ze ander zou kunne maken voor je
mocht je de prijs wat vinden ?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
hardcorechaam schreef:weet niet waar je vandaan komt maar anders kan ik die ook wel voor jou draaie
Ik zit in flevoland vlak bij urk dat ken je vast wel
maar ik heb bij afdraaien altijd een fraai duur prijsje in mij hoofd? Maar die bussen draaien. is dat dan gewoon een versmalling zodat de bout er alleen nog doorheen kan en dat de bus strak in de achterbrug zit?