hallo,
Heeft een wolverine 450 nou veel meer onderhoud nodig als een ltz400 bijv.?
En is de quad echt zo sloom als iedereen zegt?
Gr remco
wolverine 450
-
- Quadrider
Re: wolverine 450
die twee kan je eigenlijk niet met mekaar vergelijken. wolverine 450 4wd=veel zwaarder += kardan aandrijfing .ltz 400 2wd =veel lichter += veel sneller-= meer onderhoud ketingaandrijfing.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
- Michael_Dee
- Quadrider
iedere quad heeft zo zijn eigen onderhoudschema. ligt ook compleet aan je rijstijl.
als je iedere week in modder ligt te raggen en dan niet zorgvuldig schoonmaakt kan je verwachten dat onderdelen eerder slijten ...
onderhoud verschilt per quad
als je iedere week in modder ligt te raggen en dan niet zorgvuldig schoonmaakt kan je verwachten dat onderdelen eerder slijten ...
onderhoud verschilt per quad
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
- cyberdrone
- Quadracer
idd, dit zijn 2 verschillende types van quads, de wolverine heeft een cvt (automaat) en dat maakt hem ook trager dan de LTZ, maar hij heeft dan de 4X4. Bij mijn weten ligt zijn topsnelheid rond de 95km/u
Qua onderhoud, welja, dat bepaald in mijn ogen de levensduur van je quad. Als je gaat baggeren en je laat hem staan zonder te poetsen zul je snel slijtage hebben en in de kosten vallen.
Qua onderhoud, welja, dat bepaald in mijn ogen de levensduur van je quad. Als je gaat baggeren en je laat hem staan zonder te poetsen zul je snel slijtage hebben en in de kosten vallen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- kymcodriver
- Quadfanaat
Heb een wolverine 450 gehad en de topsnelheid lag zo op een 85 km/u.
Als je van plan bent van in de bergen daar te gaan rijden zou ik u zeker een 4x4 aanraden.
De wolverine is eigenlijk een kodiak 450 met een sportieve jas aan en enkele aanpassingen aan de veren enz.
De wolverine trekt vlot door naar zijn top maar kan je niet vergelijken met een ltz die gebouwd is om om parcours te springen en te crossen,ook niet qua optrekken en topsnelheid.
In de bergen en op hellingen ga je wel veel verder gaan met een wolf dan met een ltz.
Als je van plan bent van in de bergen daar te gaan rijden zou ik u zeker een 4x4 aanraden.
De wolverine is eigenlijk een kodiak 450 met een sportieve jas aan en enkele aanpassingen aan de veren enz.
De wolverine trekt vlot door naar zijn top maar kan je niet vergelijken met een ltz die gebouwd is om om parcours te springen en te crossen,ook niet qua optrekken en topsnelheid.
In de bergen en op hellingen ga je wel veel verder gaan met een wolf dan met een ltz.
Quadrijden is meer dan alleen de clown uithangen.
daar heb je groot gelijk in.kymcodriver schreef:Heb een wolverine 450 gehad en de topsnelheid lag zo op een 85 km/u.
en dat moet je voor je zelf uitmaken of je wil schakelen of met ne vario rijden.