wolverine 450

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
remcop
Toeschouwer
Toeschouwer

wolverine 450

Bericht door remcop »

hallo,

Heeft een wolverine 450 nou veel meer onderhoud nodig als een ltz400 bijv.?

En is de quad echt zo sloom als iedereen zegt?

Gr remco
andre verzijl
Quadrider
Quadrider

Re: wolverine 450

Bericht door andre verzijl »

die twee kan je eigenlijk niet met mekaar vergelijken. wolverine 450 4wd=veel zwaarder += kardan aandrijfing .ltz 400 2wd =veel lichter += veel sneller-= meer onderhoud ketingaandrijfing.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Michael_Dee
Quadrider
Quadrider

Bericht door Michael_Dee »

iedere quad heeft zo zijn eigen onderhoudschema. ligt ook compleet aan je rijstijl.

als je iedere week in modder ligt te raggen en dan niet zorgvuldig schoonmaakt kan je verwachten dat onderdelen eerder slijten ...

onderhoud verschilt per quad
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

idd, dit zijn 2 verschillende types van quads, de wolverine heeft een cvt (automaat) en dat maakt hem ook trager dan de LTZ, maar hij heeft dan de 4X4. Bij mijn weten ligt zijn topsnelheid rond de 95km/u

Qua onderhoud, welja, dat bepaald in mijn ogen de levensduur van je quad. Als je gaat baggeren en je laat hem staan zonder te poetsen zul je snel slijtage hebben en in de kosten vallen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
kymcodriver
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door kymcodriver »

Heb een wolverine 450 gehad en de topsnelheid lag zo op een 85 km/u.
Als je van plan bent van in de bergen daar te gaan rijden zou ik u zeker een 4x4 aanraden.
De wolverine is eigenlijk een kodiak 450 met een sportieve jas aan en enkele aanpassingen aan de veren enz.
De wolverine trekt vlot door naar zijn top maar kan je niet vergelijken met een ltz die gebouwd is om om parcours te springen en te crossen,ook niet qua optrekken en topsnelheid.
In de bergen en op hellingen ga je wel veel verder gaan met een wolf dan met een ltz.
Quadrijden is meer dan alleen de clown uithangen.
wolf
Quadrider
Quadrider

Bericht door wolf »

kymcodriver schreef:Heb een wolverine 450 gehad en de topsnelheid lag zo op een 85 km/u.
Als je van plan bent van in de bergen daar te gaan rijden zou ik u zeker een 4x4 aanraden.
De wolverine is eigenlijk een kodiak 450 met een sportieve jas aan en enkele aanpassingen aan de veren enz.
De wolverine trekt vlot door naar zijn top maar kan je niet vergelijken met een ltz die gebouwd is om om parcours te springen en te crossen,ook niet qua optrekken en topsnelheid.
In de bergen en op hellingen ga je wel veel verder gaan met een wolf dan met een ltz.
daar heb je groot gelijk in.
en dat moet je voor je zelf uitmaken of je wil schakelen of met ne vario rijden.
Plaats reactie