Mijn raptor SE Gytr
Mijn raptor SE Gytr
enkele pics van mijn raptor
Nu momenteel bij Deliege voor onderhoud en Dubbele FP te monteren
Nu momenteel bij Deliege voor onderhoud en Dubbele FP te monteren
Re: Mijn raptor SE Gytr
prachtige rappy
Mooi quad,
Staat super, en ziet er zo te zien nog gelijk nieuw uit!
Greetz
Staat super, en ziet er zo te zien nog gelijk nieuw uit!
Greetz
hij is aangekocht in november 2009
twas een splinternieuwe
gekocht bij Deliege
twas wel een ingevoerde uit Duitsland en een klein beetje problemen en zorgen gehad om de papieren maar die heb ij op 2februari ontvangen
Ja in de DIV in Brussel werken ze nie al te rap hé
twas een splinternieuwe
gekocht bij Deliege
twas wel een ingevoerde uit Duitsland en een klein beetje problemen en zorgen gehad om de papieren maar die heb ij op 2februari ontvangen
Ja in de DIV in Brussel werken ze nie al te rap hé
Hijs echt heel mooi, rood is echt opvallend
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quad Expert
- Contacteer:
heel mooi ding!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
-
- Quadverslaafde
da ziet er gelikt uit!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
mooi rood is niet lelijk
erg mooi rappie
erg mooi rappie
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Idd een heel mooie raptor !!!
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
W.A.U.W.
sjieke quad
@ Pitn: Hey effe en vraagje, verteld hierboven een dubbele uitlaat te laten plaatsen. ( ook luchtfilter dan?)
Laat je ook een powercommander installeren of gaan ze hem rijker stellen via de pc van yamaha zelf in je quad?
Bij mij hebben ze namelijk dit laatste gedaan, maar ben eens benieuwd wat ze bij deliege quads daarover zeggen.
Heb hem toen binnen gedaan bij jumpingjet en zei beweerden met hand en tand dat dit laatste voldoende was.
Ik heb mijn twijfels. ga em binnen kort voor de zekerheid eens op de testbank laten zetten en bougie dan laten checken.
Alle info is welkom.
Greetz
Laat je ook een powercommander installeren of gaan ze hem rijker stellen via de pc van yamaha zelf in je quad?
Bij mij hebben ze namelijk dit laatste gedaan, maar ben eens benieuwd wat ze bij deliege quads daarover zeggen.
Heb hem toen binnen gedaan bij jumpingjet en zei beweerden met hand en tand dat dit laatste voldoende was.
Ik heb mijn twijfels. ga em binnen kort voor de zekerheid eens op de testbank laten zetten en bougie dan laten checken.
Alle info is welkom.
Greetz
leroy schreef:@ Pitn: Hey effe en vraagje, verteld hierboven een dubbele uitlaat te laten plaatsen. ( ook luchtfilter dan?)
Alle info is welkom.
Greetz
Bij Deleige stelde hij mij voor op de quad rijker te zetten via de laptop dus zonder powercommander
mijn luchtfilter blijft origineel voor het ogenblik omdat ik ook gaat crossen met de quad en er zo minder gevaar is om water op te zuigen maar kheb hem gisteren terug gehaalt en ze zeiden mij dak ging verschieten maar kheb er eerlijk gezegt nog geen meter mee gereden want kheb de griep en koorts en zo staat hij mooi te wachten in de garage maar het kriebelt om te testen.ik ga me wel nog een K&n filter aanschaffen
Mijne hebben ze hetzelfde afgesteld als de jouwe,
heb ook een dubbele uitlaat steken (Doma) maar heb dan ook een twinair luchtfilter geplaatst.
Ik moet zeggen ik merkte een enorm verschil!
Heb toen wel ook direct mijn tandwielverhouding aangepast 16/36, en vind hem nog heerlijk rijden.
Vooral omdat ik er enkel mee op de baan rijd vind ik het wel belangrijk dat hij rustiger bolt en in minder hoog in toeren rijdt wat veel beter is voor je motor.
Je kan gerust je luchtfilter vervangen en mee blijven crossen hoor.
Je moet gewoon zien welk type je plaatst.
Zorg wel en als je een K&N filter steekt dat het hoesje dat je over je filter trekt er zeker op zit.
Want zonder deze ga je idd veel meer vuiltdeetjes naar binnen zuigen.
Nu je toch thuis bent kan je wel wat foto's nemen eh
We want pictures!
Greetz
heb ook een dubbele uitlaat steken (Doma) maar heb dan ook een twinair luchtfilter geplaatst.
Ik moet zeggen ik merkte een enorm verschil!
Heb toen wel ook direct mijn tandwielverhouding aangepast 16/36, en vind hem nog heerlijk rijden.
Vooral omdat ik er enkel mee op de baan rijd vind ik het wel belangrijk dat hij rustiger bolt en in minder hoog in toeren rijdt wat veel beter is voor je motor.
Je kan gerust je luchtfilter vervangen en mee blijven crossen hoor.
Je moet gewoon zien welk type je plaatst.
Zorg wel en als je een K&N filter steekt dat het hoesje dat je over je filter trekt er zeker op zit.
Want zonder deze ga je idd veel meer vuiltdeetjes naar binnen zuigen.
Nu je toch thuis bent kan je wel wat foto's nemen eh
We want pictures!
Greetz