Paarden verbieden???
-
- Easy Quadrider
Paarden verbieden???
Ik weet dat ik hier veel negatieve reactie op ga krijgen maar toch.
Dit weekend 1 dodelijk ongeval in zutendaal limburg en 1 minister peters gewond.
Op vtm nieuws was dat er steeds meer ongevallen met paarden zijn.
Daarnaast dat kakt op de baan en maakt de onverharde wegen stuk met zijn hoeve.
Dus gaan ze die nu ook verbieden dan???????????
Luister ik heb echt niks tegen paarden hoor hebben er bij mijn pa 5 dus, maar wil maar gewoon eens aantonen dat iedereen graag zijn hobby blijft hebben.
Mvg Davy.
Dit weekend 1 dodelijk ongeval in zutendaal limburg en 1 minister peters gewond.
Luister ik heb echt niks tegen paarden hoor hebben er bij mijn pa 5 dus, maar wil maar gewoon eens aantonen dat iedereen graag zijn hobby blijft hebben.
Mvg Davy.
- ZmilleZ
- Easy Quadrider
Re: Paarden verbieden???
Bulldog schreef:Ik weet dat ik hier veel negatieve reactie op ga krijgen maar toch.
Mvg Davy.
I 'm one of the two AKRA brothers
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vindt dat ze wel veel meer plekken waar paarden nu nog mogen komen moeten gaan verbieden.
Neem nou de dijk bij ons, als ik naar een vriend ga en ik rij over de dijk kom ik ze wel is tegen.
Op zich geen probleem afremmen en er voorbij.
Maar het komt steeds vaker voor dat ze in het donker er ook al lopen.
En de dijk is ook al niet verlicht.
Dus het is gewoon levens gevaarlijk zoon donker beest dat een heel deel op de weg in beslag neemt.
En dan zit er nog 9 van de 10 keer zoon verwaand nest je chagrijnig aan te staren op dat beest.
Nee word ik niet bepaald vrolijk van.
Gewoon lekker die beesten in de bossen / wei laten lopen.
Neem nou de dijk bij ons, als ik naar een vriend ga en ik rij over de dijk kom ik ze wel is tegen.
Op zich geen probleem afremmen en er voorbij.
Maar het komt steeds vaker voor dat ze in het donker er ook al lopen.
En de dijk is ook al niet verlicht.
Dus het is gewoon levens gevaarlijk zoon donker beest dat een heel deel op de weg in beslag neemt.
En dan zit er nog 9 van de 10 keer zoon verwaand nest je chagrijnig aan te staren op dat beest.
Nee word ik niet bepaald vrolijk van.
Gewoon lekker die beesten in de bossen / wei laten lopen.
E-Ton DXL50
Aprilia RS50
Aprilia RS50
-
- Easy Quadrider
Voila al een verwachte reactie se.
Tja hier moogt ge thans ook al niet meer met u paard in 80% de bos ze.
En ok quad is geen natuurproduct, maar waarom ook al verbieden op verharde wegen???
Ik wil gewoon zeggen dat iedereen graag zijn hobby heeft, crosser, ruiter, offroader,voetballer,tenisser, de groene hun reservaat, de jager zijn jacht, enz..........
Alles moet gewoon beter ingedeeld worden, de cowboy's er uit halen, en de mensen moeten wat verdraagzamer zijn.
Mvg Davy.
Tja hier moogt ge thans ook al niet meer met u paard in 80% de bos ze.
En ok quad is geen natuurproduct, maar waarom ook al verbieden op verharde wegen???
Ik wil gewoon zeggen dat iedereen graag zijn hobby heeft, crosser, ruiter, offroader,voetballer,tenisser, de groene hun reservaat, de jager zijn jacht, enz..........
Alles moet gewoon beter ingedeeld worden, de cowboy's er uit halen, en de mensen moeten wat verdraagzamer zijn.
Mvg Davy.
Bulldog schreef:Ik weet dat ik hier veel negatieve reactie op ga krijgen maar toch.
Mvg Davy.
-
- Quadrider
het schijnt ook dat als je een paard hebt je er alles mee mag doen /over al mee mag komen.bij ons rijden ze er mee door mooi aanglegde parken en laten ze die beesten rustig op het fietspad/stoep schijten.mijn hond doet daar een half jaar over om zo veel te poepen .en als ze je met je hond pakken heb je een boete te pakken van 60 tot 90 euro.en dan heb ik het er nog niet over wat er gebeurt als ik eens met mijn quad eens lekker door het park zou gaan rossen (40 paardenkrachten)met de quad zit je nu eenmaal in het verdomhoekje terminste zo ziet het er wel naar uit zowel in nederland als in belgie. groet andre
Laatst gewijzigd door andre verzijl op di 16 mar, 2010 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
idd !!!andre verzijl schreef:het schijnt ook dat als je een paard hebt je er alles mee mag doen /over al mee mag komen.bij ons rijden ze er mee door mooi aanglegde parken en laten ze die beesten rustig op het fietspad/stoep schijten.mijn hond doet daar een half jaar over om zo veel te poepen .en als je met je hond pakken heb je een boete te pakken van 60 tot 90 euro.en dan heb ik het er nog niet over wat er gebeurt als ik eens met mijn quad eens lekker door het park zou gaan rossen (40 paardenkrachten)met de quad zit je nu eenmaal in het verdomhoekje terminste zo ziet het er wel naar uit zowel in nederland als in belgie. groet andre
Idem dito wanneer er sneeuw op de stoep ligt, is hinderlijk voor een voetganger en men is verplicht om de stoep vrij te maken, zoniet ook een boete of zelfs een rechtzaak aan je been bij een ongeval !
Zie je die jockey's al al diene stront opkuisen om geen boete's te krijgen of rechtzaken te ontlopen door hinder, ongeval, enz...?
Pffffffffffff
Ipv alles makkelijker en leuker te maken, neeje, liever gelijk een vrouw, moeilijker en ambetanter !
Grtz