Maar ik wou de oliefilter ook vervangen maar vind deze niet. Kan het dat er geen oliefilter is op een warrior staat
Oliefilter
-
koeke
- Easy Quadrider

Oliefilter
Heb juist ne warrior gekocht en heb er maar gelijk nieuwe olie in gedaan.
Maar ik wou de oliefilter ook vervangen maar vind deze niet. Kan het dat er geen oliefilter is op een warrior staat
-
koeke
- Easy Quadrider

euhm ja hoor
dan zou ik wel eens willen zien hoelang je met de warrior zult rijden
Ik heb heel mijn quad af gezocht en vind echt geen oliefilter, zal dan weel geen opzitten
HANDLEIDING zat niet bij tweedehands quad. Heb het gevraagd aan dealer maar kost 25euro, vind het nogal duur om te lezen hoe ik mijn quad moet starten, lichten aanzetten, enz...
Heb wel ergens gelezen dat Fré een ondehoudsboekje of zoiets heeft op pc. Kan je dat naar mij ook eens sturen?
-
4Wheels
-
4Wheels
http://users.telenet.be/kja/2PERIODIC_MAINTENANCE.pdf
kijk effe hier dan
zit volgens mij aan de linkerkant maar ben niet zeker
kijk effe hier dan
zit volgens mij aan de linkerkant maar ben niet zeker
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
kerel ik weet niet wat voor een warrior jij hebt maar op je plaatjes staat een watergekoeld blok en dat is dus niet een warrior
Ik heb het nooit vervangen in iedergeval heb het ook nooit echt gezien maar ik weet eerlijk gezegt niet zeker of er geen op zit. Maar die plaatjes slaan op .....
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"