Mijn raptor SE Gytr
Re: Mijn raptor SE Gytr
u luchtfilter van welk merk is dat en heb u een foto ervan
want kheb nog gene gekocht en kweet nie direct dewelke ik mij moet kopen
tandwiel vooraan is ook aangepast van 15 naar 16 dus nu momenteel 16/38
mvg
fotos volgen belooft...
want kheb nog gene gekocht en kweet nie direct dewelke ik mij moet kopen
tandwiel vooraan is ook aangepast van 15 naar 16 dus nu momenteel 16/38
mvg
fotos volgen belooft...
Re: Mijn raptor SE Gytr
gewoon een Twinair luchtfilter.
Heb me laten vertellen dat deze iets beter zijn dan de K&N.
Als je door fijne zand zou rijden zou een twinair beter zijn.
Foto heb ik niet direct bij de hand maar als je op google even intypt vind je ze direct.
Greetz
Heb me laten vertellen dat deze iets beter zijn dan de K&N.
Als je door fijne zand zou rijden zou een twinair beter zijn.
Foto heb ik niet direct bij de hand maar als je op google even intypt vind je ze direct.
Greetz
Re: Mijn raptor SE Gytr
kijk eens aan.......
toen ik begin november die van mij heb gekocht zag ie ongeveer ook zo uit!!.....nu jah...die is totaal veranderd.
Deliege heeft mijn kappenset aangekocht, waarvoor dank!
bij mij steekt er ook een dubbele Fp eronder, heb een powerbox en een Green luchtfilter, open luchtfilterbak
Deliege kan dit allemaal goed regelen.. hij is niet aan zijn proefstuk toe maar heb je echte afstelling nodig kan je altijd een dynorun uitvoeren om die perfect af te regelen....kost je ongeveer 50 eu..
eventjes over uw tandwiel verhouding......
een 15 - 36 verhouding zou beter zijn.....
reden: als je een tandje vooraan vermeerderd komt dit overeen met een 2à3-tal tanden minder achteraan....
het probleem : als je een 16 vooraan steekt moet je ketting-spacer eraf....komt erop neer dat als je ketting zou breken, je ketting in je carterblok zal slaan en je serieus veel kosten gaat hebben.
Vraag dit maar na en beslis wat je het best zou vinden, allebei de verhoudingen gaan hetzelfde aan prestatie geven.....
15-36 ( met zekerheid van bescherming voor je ketting )
16/38 ( zonder bescherming van je ketting )
ik heb er nog 15-38 onder zitten en ik verzeker je....mijn quad haalt een snelheid van 142/u ( getest met geijkte snelheidsmeter en een gast van 115kg erop )
ik ga zeker deze opstelling veranderen naar 15/36 .
stel maar gerust deze vraag aan andere forumleden wat de beste opstelling is....
toen ik begin november die van mij heb gekocht zag ie ongeveer ook zo uit!!.....nu jah...die is totaal veranderd.
Deliege heeft mijn kappenset aangekocht, waarvoor dank!
bij mij steekt er ook een dubbele Fp eronder, heb een powerbox en een Green luchtfilter, open luchtfilterbak
Deliege kan dit allemaal goed regelen.. hij is niet aan zijn proefstuk toe maar heb je echte afstelling nodig kan je altijd een dynorun uitvoeren om die perfect af te regelen....kost je ongeveer 50 eu..
eventjes over uw tandwiel verhouding......
een 15 - 36 verhouding zou beter zijn.....
reden: als je een tandje vooraan vermeerderd komt dit overeen met een 2à3-tal tanden minder achteraan....
het probleem : als je een 16 vooraan steekt moet je ketting-spacer eraf....komt erop neer dat als je ketting zou breken, je ketting in je carterblok zal slaan en je serieus veel kosten gaat hebben.
Vraag dit maar na en beslis wat je het best zou vinden, allebei de verhoudingen gaan hetzelfde aan prestatie geven.....
15-36 ( met zekerheid van bescherming voor je ketting )
16/38 ( zonder bescherming van je ketting )
ik heb er nog 15-38 onder zitten en ik verzeker je....mijn quad haalt een snelheid van 142/u ( getest met geijkte snelheidsmeter en een gast van 115kg erop )
ik ga zeker deze opstelling veranderen naar 15/36 .
stel maar gerust deze vraag aan andere forumleden wat de beste opstelling is....
Re: Mijn raptor SE Gytr
VAN OFF ROAD
NAAR ON ROAD
Kmoe wel nog de eerste meters rijden met de uitlaat
tzal voor zaterdag zijn zeker
NAAR ON ROAD
Kmoe wel nog de eerste meters rijden met de uitlaat
tzal voor zaterdag zijn zeker
Re: Mijn raptor SE Gytr
Zeer proper .Ik hoop dat je db killers hebt want da gaat een serieus geluid produceren denk ik
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Re: Mijn raptor SE Gytr
veel geluid is niet zo erg dan weet ik wanneer pitn zijn quad start dan an ik de mijne ook uithalen
en de eerste meters zaterdag we kunnen die misschien samen gaan doen als het niet teveel regent ,ik kan al bijna niet meer wachten tot zaterdag dat mijne gedaan is
en de eerste meters zaterdag we kunnen die misschien samen gaan doen als het niet teveel regent ,ik kan al bijna niet meer wachten tot zaterdag dat mijne gedaan is
Re: Mijn raptor SE Gytr
Ik hoop dat de buren het ook ni erg vinden dan
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Re: Mijn raptor SE Gytr
dat zal wel wat anders zijn
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: Mijn raptor SE Gytr
dat ziet er weer heerlijk uit
goe bezig!
goe bezig!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: Mijn raptor SE Gytr
Ferme quad heb je jongen, goed bezig.
Hoe rijdt hij en valt het geluid mee?
Vind hem alleen wat te hoog staan zo, maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen smaak.
Veel succes verder
Hey sixman,
Ik heb zelf tandwielverhouding 16/36 steken en heb mijn ketting spacer er nog op steken.
Deze is bij mij verstelbaar.
Je kan hem bij het bovenste boutje waarmee hij vast zit nog naar je blok toe schuiven waarmee hij niet raakt en je genoeg ruimte hebt voor je ketting.
Kan mss te maken hebben dat het model van 2009 is dat deze erop voorzien is. Weet het ook niet wou het gewoon even melden.
Hoe rijdt hij en valt het geluid mee?
Vind hem alleen wat te hoog staan zo, maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen smaak.
Veel succes verder
Hey sixman,
Ik heb zelf tandwielverhouding 16/36 steken en heb mijn ketting spacer er nog op steken.
Deze is bij mij verstelbaar.
Je kan hem bij het bovenste boutje waarmee hij vast zit nog naar je blok toe schuiven waarmee hij niet raakt en je genoeg ruimte hebt voor je ketting.
Kan mss te maken hebben dat het model van 2009 is dat deze erop voorzien is. Weet het ook niet wou het gewoon even melden.
Re: Mijn raptor SE Gytr
goed om te weten leroy ....ik vraag dit es na aan mijn monteur!
ik ben net door een politieblokkade gereden en ik moest stoppen.....tjah...de helft ervan ken ik persoonlijk...
zo'n 6-tal agenten stonden te kwijlen op mijn machien.....
ik had ook mijn db killers er niet in en zei hen dat ik deze meehad...ik heb ze er niet in om de eerste 300km de dempers goed laten uitbranden.. ze verstonden het...
je moet niet altijd bang zijn van die mensen.....als je redelijk bent en je hebt alles bij om hen tevreden te stellen staan die ook open om enig uitleg te aanvaarden..
ik ben net door een politieblokkade gereden en ik moest stoppen.....tjah...de helft ervan ken ik persoonlijk...
zo'n 6-tal agenten stonden te kwijlen op mijn machien.....
ik had ook mijn db killers er niet in en zei hen dat ik deze meehad...ik heb ze er niet in om de eerste 300km de dempers goed laten uitbranden.. ze verstonden het...
je moet niet altijd bang zijn van die mensen.....als je redelijk bent en je hebt alles bij om hen tevreden te stellen staan die ook open om enig uitleg te aanvaarden..
Re: Mijn raptor SE Gytr
ferm quadje!!!!
Re: Mijn raptor SE Gytr
Natuurlijk hoe lager tegen de grond hoe mooier maar voor mij is dat net evident wanneer ge veel wisselt van off naar on road
om te gaan crossen zou hij te laag staan en soms slepen over de grond bij deze wil ik hem nog niet verlagen
maar wie weet deze zomer misschien kw veren eronder of het makkelijkste zou natuurlijk zijn een extra set volledige veren bij kopen
maar €€€ nu nog nie
bedankt voor de reactie hé allemaal
om te gaan crossen zou hij te laag staan en soms slepen over de grond bij deze wil ik hem nog niet verlagen
maar wie weet deze zomer misschien kw veren eronder of het makkelijkste zou natuurlijk zijn een extra set volledige veren bij kopen
maar €€€ nu nog nie
bedankt voor de reactie hé allemaal
Re: Mijn raptor SE Gytr
het gemakkelijkste zou nog beter zijn.....een 2e quad....dan moet je de veren niet versteken....
eentje verlaagd en eentje standard..
eentje verlaagd en eentje standard..