350 raport sm
-
- Quad Master
Re: 350 raport sm
dat kan je niet stellen, alleen als je andere a armen heb.
maar als je hem verlaagt hebt zouden je banden / \ zo moeten staan (van boven gezien)
maar als je hem verlaagt hebt zouden je banden / \ zo moeten staan (van boven gezien)
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Easy Quadrider
oke bedankt
maar ik bedoelde van de voorkant dus bovenkant heb ik niet echt op gelet hoe ze staan
maar ik bedoelde van de voorkant dus bovenkant heb ik niet echt op gelet hoe ze staan
-
- Easy Quadrider
ik heb mijn nieuwe helm vanmorgen even opgehaald
laat de zomer nu maar komen lekker touren
laat de zomer nu maar komen lekker touren
netjes man
mooie helm
mooie helm
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Leuke helm.
Naar die ben ik ook al maanden aan het kijken maar dan wit/zwart
Alleen nog steeds niet gekocht
-
- Easy Quadrider
thanksquad-racerrr schreef:Leuke helm.
gewoon doen perfecte helm vooral het vizier bevalt mij prima niet al dat geblaas om de oren
van een crosshelm met bril maar gewoon vizier
kga alleen nog opzoek naar een smoke vizier
-
- Easy Quadrider
ik heb al andere a armen gezien maar als ik die erop zet moet ik ook een +2 inch remleiding plaatsen en kan ik dan mijn korte schokbrekers er nog wel onder hebbenmike04011977 schreef:dat kan je niet stellen, alleen als je andere a armen heb.
of zit dat aansluitpunt niet op een andere plek omdat hij 2 inch breder is ??
raptor'tje schreef:ik heb al andere a armen gezien maar als ik die erop zet moet ik ook een +2 inch remleiding plaatsen en kan ik dan mijn korte schokbrekers er nog wel onder hebbenmike04011977 schreef:dat kan je niet stellen, alleen als je andere a armen heb.
vraag ik me ook aff ,
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
hangt er vanaf
als ze longtravel zijn zullen je veren niet meer passen
als ze standard travel zijn zou dat wel nog moeten passen
als ze longtravel zijn zullen je veren niet meer passen
als ze standard travel zijn zou dat wel nog moeten passen
- Je hoeft geen stalen rem leidingen erbij te kopen
- Je Veren passen dan niet meer
- kunt eventueel ophoogblokjes kopen en even aanpassen zoals op mijn quad te zien is.
- Je Veren passen dan niet meer
- kunt eventueel ophoogblokjes kopen en even aanpassen zoals op mijn quad te zien is.
- yamahakoppel
- Quad GOD
hangt ook af welke brede A-armen je koopt bij sommige blijven de bevestigings punten van de veren op de zelfde plaats dit is misschiens ook een keuze die je kan maken bij de bestelling
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quad Master
raptor'tje schreef:ik heb al andere a armen gezien maar als ik die erop zet moet ik ook een +2 inch remleiding plaatsen en kan ik dan mijn korte schokbrekers er nog wel onder hebbenmike04011977 schreef:dat kan je niet stellen, alleen als je andere a armen heb.
ik weet niet welke je gezien hebt, maar op ebay.com heb je fullflight a armen. bij die set kan je kiesen tussen langere remleiding of wielspacers
moet je maar even goed lezen wat er bij de aanbieding staat.
wat betreft het verhaal met je veren, dat zou ik niet weten. ik vind trouwens wel een goede oplosing van quad-racerrr
om er dan ophoogblokjes tussen te zetten
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Ja bij fullflight zeiden ze dat het gewoon standaard waren en geen fulltravel.
Maar helaas was deze wel ietsjes groter.
Maar helaas was deze wel ietsjes groter.
-
- Easy Quadrider
ik zag deze bij quadtuning.nlmike04011977 schreef:raptor'tje schreef:ik heb al andere a armen gezien maar als ik die erop zet moet ik ook een +2 inch remleiding plaatsen en kan ik dan mijn korte schokbrekers er nog wel onder hebbenmike04011977 schreef:dat kan je niet stellen, alleen als je andere a armen heb.
ik weet niet welke je gezien hebt, maar op ebay.com heb je fullflight a armen. bij die set kan je kiesen tussen langere remleiding of wielspacers
moet je maar even goed lezen wat er bij de aanbieding staat.
wat betreft het verhaal met je veren, dat zou ik niet weten. ik vind trouwens wel een goede oplosing van quad-racerrr
om er dan ophoogblokjes tussen te zetten
http://www.quadtuning.nl/armadillo-2-aa ... 1!!!648!NL" onclick="window.open(this.href);return false;
maar die dingen kosten 590 euro
quad-racerrr- hoe kom je aan die ophoogblokjes dan waar haal je die vandaan??
-
- Quad Master
ik zag deze bij quadtuning.nl
http://www.quadtuning.nl/armadillo-2-aa ... 1!!!648!NL" onclick="window.open(this.href);return false;
quad-racerrr- hoe kom je aan die ophoogblokjes dan waar haal je die vandaan??[/quote]
ik zelf zou die niet nemen want je kan ze niet stellen + ze zijn duurder dan die fullfight die je aan alle kanten kan stellen
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RAPTOR-6 ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
quad-racerrr- hoe kom je aan die ophoogblokjes dan waar haal je die vandaan??[/quote]
ik zelf zou die niet nemen want je kan ze niet stellen + ze zijn duurder dan die fullfight die je aan alle kanten kan stellen
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RAPTOR-6 ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450