Raptor 660 SM *Gestolen*

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
joeykarper
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 05 jul, 2009 17:54

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door joeykarper »

dat mat zwart vindik toch zeer netjes

ook in combinatie met dat geel springt het er uit

toppie!
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door airwolf »

heel mooi!
dat gele toetsje maakt hem af!
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door Mark_T »

Danku allemaal!

Van t weekend ook mn achterlicht met ingebouwde knippers erop gezet. Alleen zag ik vanmorgen dat de helft van mn led verlichting het niet doet :verymad: Dus ff kijken wat dat is.

Ook heb ik afgelopen zaterdag een lekker jasje bij Hans van Wijk in zoetermeer gescoord :) Hij zit erg fijn en het zichzelf alweer bewezen, want ik had het vanochtend, op weg naar het werk, lekker warm.

De Rev'it Typhoon
Afbeelding
Raptor 660 SM
johnnyp
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 18 dec, 2009 11:36

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door johnnyp »

waar blijven de pics van de labels.... :p
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door Mark_T »

johnnyp schreef:waar blijven de pics van de labels.... :p
Haha, die komen deze week. Heb nog geen tijd gehad. Ik heb al wel geel plastic, maar nog niet eens vergeleken of ze wel dezelfde kleur als de rest zijn :)

Owja, nog heel erg bedankt voor de popnagels :applaus:
Raptor 660 SM
johnnyp
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 18 dec, 2009 11:36

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door johnnyp »

:chagarijn: opschieten jij...
BarryRaptor660R
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: di 23 mar, 2010 12:47

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door BarryRaptor660R »

heb jij nou 1motorplaat ik ben die jongen uit den haag,met 2 lelijke platen heb iets gelezen over l7e kan ik dat ook voor elkaar krijgen heb bijna liggen vechten :x bij het rdw kon :buig: smeken wat ik wou maar nee hoor meer als 15kw is autoplaten terwijl ik bijdehand genoeg 12 kw op keuringspapieren had gezet keurmeester was iets te geleerd denk ik heb nu een sticker laten drukken maarja volgens mij ook niet zo :idea:
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door Mark_T »

BarryRaptor660R schreef:heb jij nou 1motorplaat ik ben die jongen uit den haag,met 2 lelijke platen heb iets gelezen over l7e kan ik dat ook voor elkaar krijgen heb bijna liggen vechten :x bij het rdw kon :buig: smeken wat ik wou maar nee hoor meer als 15kw is autoplaten terwijl ik bijdehand genoeg 12 kw op keuringspapieren had gezet keurmeester was iets te geleerd denk ik heb nu een sticker laten drukken maarja volgens mij ook niet zo :idea:
Ja ik kom inderdaad uit Den Haag. Maar ik zou die regels niet al te serieus nemen. 99% van de agenten kijkt denk ik eerder raar omdat je wel een kenteken voorop hebt zitten. Ik zou die voorop er lekker af laten :)

Moeten binnenkort maar eens stukje touren, met mike ook erbij
Raptor 660 SM
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door Zakie »

Mark_T schreef:
BarryRaptor660R schreef:heb jij nou 1motorplaat ik ben die jongen uit den haag,met 2 lelijke platen heb iets gelezen over l7e kan ik dat ook voor elkaar krijgen heb bijna liggen vechten :x bij het rdw kon :buig: smeken wat ik wou maar nee hoor meer als 15kw is autoplaten terwijl ik bijdehand genoeg 12 kw op keuringspapieren had gezet keurmeester was iets te geleerd denk ik heb nu een sticker laten drukken maarja volgens mij ook niet zo :idea:
Ja ik kom inderdaad uit Den Haag. Maar ik zou die regels niet al te serieus nemen. 99% van de agenten kijkt denk ik eerder raar omdat je wel een kenteken voorop hebt zitten. Ik zou die voorop er lekker af laten :)

Moeten binnenkort maar eens stukje touren, met mike ook erbij
En als jullie wille kan ik ook komen , den haag is niet super ver weg van mij vandaan :p
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
mobydirk
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 15:42
Locatie: amsterdam

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door mobydirk »

het rij virus tepakken man :p
warrior gsxr 1000

Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door tjobbie »

BarryRaptor660R schreef:heb jij nou 1motorplaat ik ben die jongen uit den haag,met 2 lelijke platen heb iets gelezen over l7e kan ik dat ook voor elkaar krijgen heb bijna liggen vechten :x bij het rdw kon :buig: smeken wat ik wou maar nee hoor meer als 15kw is autoplaten terwijl ik bijdehand genoeg 12 kw op keuringspapieren had gezet keurmeester was iets te geleerd denk ik heb nu een sticker laten drukken maarja volgens mij ook niet zo :idea:
ik snap het niet helemaal want bij meer als 15kw ben je officieel ook apk plichting???
als ik jou was zou ik hem naar een ander rdw station brengen en daar proberen :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door Mark_T »

Zakie schreef:
En als jullie wille kan ik ook komen , den haag is niet super ver weg van mij vandaan :p
Is goed hoor!

Als het dit paasweekend mooi weer is, zal ik wel een berichtje sturen wanneer we gaan rijden.PM je nummer anders maar :)
Raptor 660 SM
BarryRaptor660R
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: di 23 mar, 2010 12:47

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door BarryRaptor660R »

tjobbie schreef:
BarryRaptor660R schreef:heb jij nou 1motorplaat ik ben die jongen uit den haag,met 2 lelijke platen heb iets gelezen over l7e kan ik dat ook voor elkaar krijgen heb bijna liggen vechten :x bij het rdw kon :buig: smeken wat ik wou maar nee hoor meer als 15kw is autoplaten terwijl ik bijdehand genoeg 12 kw op keuringspapieren had gezet keurmeester was iets te geleerd denk ik heb nu een sticker laten drukken maarja volgens mij ook niet zo :idea:
ik snap het niet helemaal want bij meer als 15kw ben je officieel ook apk plichting???
als ik jou was zou ik hem naar een ander rdw station brengen en daar proberen :wink:
hij is al gekeurd je kan hem toch niet nog een keer keuren?en apk hoeft niet volgens rdw heb ik nagevraagt. :?
Laatst gewijzigd door BarryRaptor660R op di 30 mar, 2010 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
BarryRaptor660R
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: di 23 mar, 2010 12:47

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door BarryRaptor660R »

Mark_T schreef:
Zakie schreef:
En als jullie wille kan ik ook komen , den haag is niet super ver weg van mij vandaan :p
Is goed hoor!

Als het dit paasweekend mooi weer is, zal ik wel een berichtje sturen wanneer we gaan rijden.PM je nummer anders maar :)
mijne staat nog bij van der laar.voor nieuwe zuiger beter is hij voor het weekend klaar heb een hoop spulletjes wat er nog op moet (hubs,wielverbreeders voor en achter koppelingsplaten,remblokkies achter,r1 achterlicht 2003,niewe tandwielen) dan is hij weer klaar voor de zomer :D hopelijk tot dit weekend.nu net vd laar gebeld hij is nog niet begonnen aan me blok dus gaat hem niet worden dit weekend :( nu al weer 3weken niet geknald :quad:
Laatst gewijzigd door BarryRaptor660R op di 30 mar, 2010 19:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM (Foto's P10)

Bericht door Mark_T »

Het zou inderdaad wel mooi zijn als je hem voor het weekend binnen hebt. Vrijdag en zaterdag word het toch heel slecht weer, dus kan je lekker gaan klussen :) Maak anders een projectpagina aan, zodat we alles kunnen volgen en misschien kunnen de 660's hier op het forum ideeen op doen :)

Ik heb even gekeken en het schijnt zondag en maandag erg mooi te worden, dus ik hoop 1 van die 2 dagen jullie een sms te kunnen sturen, zodat we ff wat af kunnen spreken.

Welke tandwielverhouding komt er trouwens op? Ik wil ook met een grotere verhouding gaan rijden, want ik maak op het moment best een hoop toeren. Vanavond denk ik nieuwe bestellen.
Raptor 660 SM
Plaats reactie