geeft iamand ervaring met het onderhoud van een ds 450?
om de hoeveel km of uren moet dit gebeuren en moet er dan een nieuwe piston ( zuiger ) gestoken worden?
onderhoud can-am ds450 efi
onderhoud can-am ds450 efi
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
Re: onderhoud can-am ds450 efi
Het onderhoud word aangeven op de kilometerteller. Dan komt er iets op van maintenance ofzo.playboy schreef:geeft iamand ervaring met het onderhoud van een ds 450?
om de hoeveel km of uren moet dit gebeuren en moet er dan een nieuwe piston ( zuiger ) gestoken worden?
Die piston moet je je niet aantrekken. De mijne heeft al meer dan 70 u zonder problemen. De crossmachines van lmmotors hebben er zelfs nog meer met dezelfde piston.
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ok, bedankt kan nog een tijdje rijden dan
hebben mij gezegd bij aankoop dat het rond de 50 uren waren
maar kon het niet echt geloven dat na 50 uur een nieuw piston moet gestoken worden!
algoewel ik heb toch wel naar zijn hoogste snelheid gebruik in de binnewegen!
en er af en toe tog nog mee stilval bij aanzetten gevoelige koppeling , of ligt het aan de bestuurder?
hebben mij gezegd bij aankoop dat het rond de 50 uren waren
maar kon het niet echt geloven dat na 50 uur een nieuw piston moet gestoken worden!
algoewel ik heb toch wel naar zijn hoogste snelheid gebruik in de binnewegen!
en er af en toe tog nog mee stilval bij aanzetten gevoelige koppeling , of ligt het aan de bestuurder?
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
dat van het stilvallen had ik ook in het begin, maar dit gaat wel over, is een gewoonte. Volgens mij ligt dit aan de grote tandwielverhouding die erop zit (15-34)
Wat je wel kan hebben van problemen met de koppeling is dat ze "schreeuwt" bij het aanzetten. Maar dit kan je laten aanpassen in garantie bij je verdeler.
Wat je wel kan hebben van problemen met de koppeling is dat ze "schreeuwt" bij het aanzetten. Maar dit kan je laten aanpassen in garantie bij je verdeler.
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;