Beste quad voor op de baan?
Beste quad voor op de baan?
Ik heb nu een yfz450 maar na alles wat ik hier lees is deze toch niet zo ideaal voor op de baan (lang in hoge toeren, hoge onderhoudskosten,enz).
Ik rij vooral op de baan en soms op van die smalle boerenwegjes.
Ik denk dat ik misschien voor een baja x ga.
Maar wat is nu de beste quad voor op de baan, als de prijs geen belang heeft?
Groeten,
Yves
Ik rij vooral op de baan en soms op van die smalle boerenwegjes.
Ik denk dat ik misschien voor een baja x ga.
Maar wat is nu de beste quad voor op de baan, als de prijs geen belang heeft?
Groeten,
Yves
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Denk ook dat je met KFX niet kan missen, maar let ook bij die 400 toch maar op piston. Zou toch ook jaarlijks openen en opmeten en indien teveel versleten vervangen. Beter preventief eens opendoen dan zware kosten.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Moest ik van jou zijn, ik zou de YFZ niet wegdoen... Groter tandwiel vanvoor en tis toch opgelost? Kzou geen 400 nemen, gaat je wat tegenvallen denk ik. Je moet beslissen of je graag met vitessen rijdt of niet. (Baja X of V-force)
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Quadrunner
Voor op de baan is bijna alles goed (liefst geen 2takt muv Banshee), YFZ is misschien wat te "racy" .
Kfx is puur relaxen, Vforce ook (niet schakelen!), Baja (hoge top en zeer betrouwbaar), Banshee (F1-wagen, let wel op mengsmering en hoge verbruik!)
Alle fatsoenlijke quads halen wel een 120km/h, al moet je bij de iets lichtere modellen misschien de tandwielen aanpassen.
Zorg in ieder geval voor een quad die fatsoenlijke (baan) banden heeft, zorg ook dat ie fatsoenlijk breed is , anders gaat de stabiliteit flink tegenvallen.
Zorg ook dat je jetting goed is, liefst iets rijk, als je constant veel toeren maakt.
Kfx is puur relaxen, Vforce ook (niet schakelen!), Baja (hoge top en zeer betrouwbaar), Banshee (F1-wagen, let wel op mengsmering en hoge verbruik!)
Alle fatsoenlijke quads halen wel een 120km/h, al moet je bij de iets lichtere modellen misschien de tandwielen aanpassen.
Zorg in ieder geval voor een quad die fatsoenlijke (baan) banden heeft, zorg ook dat ie fatsoenlijk breed is , anders gaat de stabiliteit flink tegenvallen.
Zorg ook dat je jetting goed is, liefst iets rijk, als je constant veel toeren maakt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik twijfel zo een beetje tussen de kfx700 and de baja.
Na het lezen van het topic over kfx700 en inschrijven als landbouwvoertuig...
Het zal waarschijnlijk den baja worden, kan ik wat meer aan prutsen. (kettingwielen enzo)
Het nieuwe model in zwart en geel vind ik mooi maar is toch anders dan mijn yfz-tje.
Groeten,
Yves
Ik twijfel zo een beetje tussen de kfx700 and de baja.
Na het lezen van het topic over kfx700 en inschrijven als landbouwvoertuig...
Het zal waarschijnlijk den baja worden, kan ik wat meer aan prutsen. (kettingwielen enzo)
Het nieuwe model in zwart en geel vind ik mooi maar is toch anders dan mijn yfz-tje.
Groeten,
Yves