LTZ 400

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
thomasdw
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 21 mar, 2010 18:50

LTZ 400

Bericht door thomasdw »

Hallo iedereen,

Ik sinds vrijdag mijn LTZ 400 van bij deliegequads. Heb er al redelijk wat met gereden en heb toch nog wat vraagjes.

Wat kan mij wat meer vertellen over onderhoud, om de hoeveel kilometer moet zo'n ding binnen enz.

Is het ook normaal dat hij redelijk nerveus rijdt of is dat mijn beginnersgevoel?

Tevens had ik ook graag geweten wat het verschil tss crossbanden en baanbanden is.

Ik zou graag kunnen op mijn gemak rijden zonder nerveus gedrag als ik dit wil maar als ik hem open trek wil ik ook hebben dat hij bestuurbaar blijft want ik vind het een redelijk geweld :D

Als jullie tips of opmerkingen hebben laat maar komen dan.

Grts
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: LTZ 400

Bericht door airwolf »

yo
normaal gezien moet je na de 1ste 500km onderhoud doen en derna elke 1000km
ik weet nie goed wat jij bedoeld met te nerveus ik vermoed dat dat komt omdat je er pas mee rijdt
verschil tussen crossbanden en straatbanden
met straatbanden ga je meer grip hebben op straat en minder rolgeluid
maar dan gaat hij nerveuser worden aan het stuur omdat je band dan plat is en meer de weg betast dan met crossbanden
wil je hem iets minder nerveus vervang je voorste tandwiel dan naar 1 met 15 tanden
als je een service manual wenst stuur je me maar je e-mail adres per PB en dan stuur ik het je wel door
veel roddage plezier!!!
Plaats reactie