opfokken van YMF350r..
opfokken van YMF350r..
hallo! Wat zou ik volgens jullie kunnen doen om men raptor(warrior)350 op te fokken maar niet extreem veel geld uit te geven. Zouden jullie me kunnen helpen?
Re: opfokken van YMF350r..
doe wat ik je heb gezegdMC_Orie schreef:hallo! Wat zou ik volgens jullie kunnen doen om men raptor(warrior)350 op te fokken maar niet extreem veel geld uit te geven. Zouden jullie me kunnen helpen?
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Afblijven van die 350, vooreerst kun je er weinig uithalen, het zal veel geld kosten en niet het gewenste resultaat geven.
Dus sparen voor een zwaarder model (bvb KFX400)
Dus sparen voor een zwaarder model (bvb KFX400)
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
hij had gevraagd om er meer uit te halen ZONDER veel geld uit te gevenMika schreef:Een warrior blok is machtig ! Kan je echt loeiend hard laten gaan !
Direkt titanium uitlaat systeem, big bore met alle toeters en bellen gecombineerd met hoge druk piston, FCR carb, alu airbox met Twinair of K&N, nokkenassen, evt. dyno jet kit, om te beginnen
Let the beast go !
Enjoy Enjoy Enjoy Enjoy
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als je er wijnig geld insteekt kan je ook al wat hebben:
-luchdeksel eraf, andere luchtfilter, andere uitlaat, vindt je genoeg in okasie en dat is ook al voelbaar, anders doeie complete revisie, andere zuiger ergens naar 400cc gaan en dan porting doen, en voorderest blok gewoon reviseren, en andere cams staken. je moet natuurlijk je adressen weten voor zulke dingen goedkoop en goed te laten doen.
greetz
-luchdeksel eraf, andere luchtfilter, andere uitlaat, vindt je genoeg in okasie en dat is ook al voelbaar, anders doeie complete revisie, andere zuiger ergens naar 400cc gaan en dan porting doen, en voorderest blok gewoon reviseren, en andere cams staken. je moet natuurlijk je adressen weten voor zulke dingen goedkoop en goed te laten doen.
greetz