een 2de quad is leuk ja maar na een tijd rijd de vriendin mee en ze wilt deze dan ook verlaagd en verbreed en zit je met 2 pracht machienes en heb je dus nog gene om te crossen moet dus een derde
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voila, weer een kennis erbij......... tevens toffe buurt waar gij woont!!!!!! de buurvrouwkes komen naar buiten met minirokjes, sexy botjes en strak topje...... wa moet dat dan zijn in volle zomer......?
sixman schreef:voila, weer een kennis erbij......... tevens toffe buurt waar gij woont!!!!!! de buurvrouwkes komen naar buiten met minirokjes, sexy botjes en strak topje...... wa moet dat dan zijn in volle zomer......?
ge moet maar eens komen zien wanneer het +20° wordt tis hier dan nie te doen
Nu nog steeds geen deftige test kunnen doen na het aanschaffen van mijn FP's
En dit op dokters bevel en een vrouw die me in het oog houd
laat ons hopen volgende week misschien
ja maar nog niet 100% tevreden va de power , hij moet en kan nog rapper maar power kost €€€€ en we gaan eerst een beetje wachten want tis maar een hobby en kheb er meerdere van die hobbys die €€€ kosten
Sorry, maar ik moest echt 3 keer lezen, voordat ik een beetje snapte wat er stond. Ik neem aan dat je plaatjes op je uitlaat hebt gezet, zodat je je pak niet meer beschadigd door de warmte?