Raptor 660 SM *Gestolen*
Re: Raptor 660 SM
prachtige foto!
het licht geeft een heel mooi efect op je quad!!
het licht geeft een heel mooi efect op je quad!!
-
- Quadverslaafde
hebben we hier een prof. fotograaf in aantocht?
echt een superfoto, DSLR?
echt een superfoto, DSLR?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
@ Tjobbie, Is de camera van een vriend van mij, maar inderdaad een DSLR
Nu iets anders. Ik reed vanmiddag van stage naar huis toe en bij de laatste bocht ging ik ineens rechtdoor. Band was lek door een spijker en ik klapte op de stoeprand. Niet hard, maar wel velg krom.
Nu dus nieuwe voorvelgen bestellen en nieuwe voor en achterbanden. Ik heb jullie hulp dus nodig bij het bestellen, zodat ik wel getrokken bandjes krijg Want achter moet ik ook nieuwe banden en daar zitten nu 225/40/10 banden omheen (18/10/10), maar ze staan absoluut niet getrokken. Ik denk dus dat het 9 inch brede velgen zijn, maar dat er 10 inch breed onder zit? (op de foto hieronder kan je zien welke achterbanden er nu op zitten
Voor 10x 6 velgen met Innova banden (dus nieuwe velgen en banden)
Achter alleen nieuwe Innova banden
Wie zou mij kunnen helpen om te kijken welke maten ik moet bestellen?
Nu iets anders. Ik reed vanmiddag van stage naar huis toe en bij de laatste bocht ging ik ineens rechtdoor. Band was lek door een spijker en ik klapte op de stoeprand. Niet hard, maar wel velg krom.
Nu dus nieuwe voorvelgen bestellen en nieuwe voor en achterbanden. Ik heb jullie hulp dus nodig bij het bestellen, zodat ik wel getrokken bandjes krijg Want achter moet ik ook nieuwe banden en daar zitten nu 225/40/10 banden omheen (18/10/10), maar ze staan absoluut niet getrokken. Ik denk dus dat het 9 inch brede velgen zijn, maar dat er 10 inch breed onder zit? (op de foto hieronder kan je zien welke achterbanden er nu op zitten
Voor 10x 6 velgen met Innova banden (dus nieuwe velgen en banden)
Achter alleen nieuwe Innova banden
Wie zou mij kunnen helpen om te kijken welke maten ik moet bestellen?
Raptor 660 SM
-
- Quadverslaafde
dan zou je al 195/50/10 moeten gaan maar dat word wel een beetje smal denk ik zo.
toch maar kijken voor bredere velgen misschien
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Ja ik wil de achterbanden en velgen van Mike01041977 overkopen Maar ik weet niet of die dat al wiltjobbie schreef:dan zou je al 195/50/10 moeten gaan maar dat word wel een beetje smal denk ik zo.
Raptor 660 SM
Welke maat banden moet ik nemen als ik voor 10x6 neem en achter 10x10 neem. En dan wil ik dat ze goed getrokken staan.tjobbie schreef:dan zou je al 195/50/10 moeten gaan maar dat word wel een beetje smal denk ik zo.
Raptor 660 SM
Maar je bent er toch wel op de 25ste
Gelukkig niks met je gebeurt veiligheid komt altijd eerst
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Ik ben er zeker bij. Ik wil juist nu nieuwe velgen en banden bestellen. Moet alleen weten welke maten ik moet bestellen.Zakie schreef:Maar je bent er toch wel op de 25ste
Raptor 660 SM
velgen douglas red
vooraan 6x10 / achteraan 10x10
banden maxxis spearz
195/50-10
255/10-10
don't kill me
vooraan 6x10 / achteraan 10x10
banden maxxis spearz
195/50-10
255/10-10
don't kill me
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
-
- Quad Master
als je voor scooterbandjes wilt moet je die in maat 130/70-10 en achter getrokken. maat 225/40-10
met velgen maat voor 6x10 en achter 10x10
en sorry maar ik verkoop ze nog niet
eerst weer even sparen voor 12x10 velgen
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Hahah nee snap ik hoormike04011977 schreef:als je voor scooterbandjes wilt moet je die in maat 130/70-10 en achter getrokken. maat 225/40-10
Maar ik twijfel of ik de scooterbanden erop zet. Want op de snelweg gaan ze dan wel erg zoeken.
Raptor 660 SM
Zo. Ik heb de velgen en banden besteld. Het zijn uiteindelijk 10x10 en 8x10 geworden met mooie getrokken bandjes van Innova er omheen. Nu maar hopen dat ze bij Quadtuning een beetje snel zijn, zodat we zaterdag of zondag alles kunnen monteren!
Ondertussen heb ik de achteras er uitgehaald, zodat ik alles eens goed kon schoonmaken daar achter. De ketting is binnen, dus die gaat er zoiezo op.
Tandwiel en remschijf hub heb ik ook geschuurd, dus daar komt een mooi laagje verf op, maar ik heb nog geen idee welke kleur. Zoiezo iets met geel en zwart. Dus na het weekend hopelijk een grote update.
Ondertussen heb ik de achteras er uitgehaald, zodat ik alles eens goed kon schoonmaken daar achter. De ketting is binnen, dus die gaat er zoiezo op.
Tandwiel en remschijf hub heb ik ook geschuurd, dus daar komt een mooi laagje verf op, maar ik heb nog geen idee welke kleur. Zoiezo iets met geel en zwart. Dus na het weekend hopelijk een grote update.
Raptor 660 SM
-
- Quad Master
ik zou ze geel maken.
valt lekker op
valt lekker op
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Zat ik inderdaad ook al aan te denken. De tandwiel hun geel en het tandwiel zelf zwart, want die word anders zo vies en mooi contrast met de gele ketting straksmike04011977 schreef:ik zou ze geel maken.
valt lekker op
Raptor 660 SM