raptor 700 niet starten

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
frederikpauwels
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: raptor 700 niet starten

Bericht door frederikpauwels »

Ardjuh schreef:
maradonna schreef:quadshop
ik denk wel dat ze in het begin moeite deden maar ik kan er niet bij dat dat er meschien enkele draden stuk zijn dat men ineens maar alles vervangt het gaat tenslotte over de kabelboom alleen al rond de 550 euro
dan kan je toch ook even bellen niet
Is het raptor 700 uit 2006... dan is het bekend probleem... en dus ook bekend waar het probleem zit. Gewoon wat rond vragen had genoeg geweest om te weten waar de breuk zou kunnen zitten. :?:

En als kabelboom alleen 550 euro kost, wat hebben ze dan voor die andere 450 euro gedaan??? :shock:

Is normaal als ze voor dat soort bedragen bellen, maar je moet het zelf ook wel aangegeven hebben! :!: Om achteraf gezeur te voorkomen.

heeft een raptor van 2006 nog veel problemen, omdat ik namelijk mss eentje ga kopen van 2006.
grtz
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

frederikpauwels schreef:
Ardjuh schreef:
maradonna schreef:quadshop
ik denk wel dat ze in het begin moeite deden maar ik kan er niet bij dat dat er meschien enkele draden stuk zijn dat men ineens maar alles vervangt het gaat tenslotte over de kabelboom alleen al rond de 550 euro
dan kan je toch ook even bellen niet
Is het raptor 700 uit 2006... dan is het bekend probleem... en dus ook bekend waar het probleem zit. Gewoon wat rond vragen had genoeg geweest om te weten waar de breuk zou kunnen zitten. :?:

En als kabelboom alleen 550 euro kost, wat hebben ze dan voor die andere 450 euro gedaan??? :shock:

Is normaal als ze voor dat soort bedragen bellen, maar je moet het zelf ook wel aangegeven hebben! :!: Om achteraf gezeur te voorkomen.
heeft een raptor van 2006 nog veel problemen, omdat ik namelijk mss eentje ga kopen van 2006.
grtz
Heb nergens problemen mee :p
No Can't Do!
nijsluc
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door nijsluc »

En maradonna hoe is het uiteindelijk afgelopen ?

:crosser:
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Thieukeuh
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Thieukeuh »

vijs je bougie eruit en start hem zo en kijk of er een blauwe vlam uit de bougie komt.
Plaats reactie