en haar paketje uitgepakt
staat echt super vet die velgen

Het valt nu echt niet op. Maar dat slaglood op je velgrand vind ik juist weer niet mooi. Ik vind dit een perfecte oplossing.jep schreef:Strak hoor![]()
Maar dat plaklood hadden ze beter een slaglood op je velgrand geslagen dat valt minder op
Ja precies! Iedereen moet doen wat die mooi vind. Bedankt !jep schreef:Als je het zelf mooi vind is het toch goed daar gaat het om
staat bruut die wielen
Hahah dat is goed! Ik zal een keer een normale foto makenjohnnyp schreef:![]()
![]()
![]()
echt te dik kerel, alleen maak eens een x normale foto voor mij. dit kijkt zo moeilijk
we willen binnenkort ff gaan karten, dus misschien kunnen we ff meeten
Hoi Zakie, Ik heb nog niets ingesteld op de Vapor. Ik gebruik hem ook eigenlijk niet, want ik heb toch geen tijd om op dat ding te kijkenZakie schreef:Mark je heb zeker je vapor teller ook opnieuwe moeten instellen he? kan je me emailtje stuuren met welke nummers je het heb gedaan etc ik heb het zelfde voor velg als jouw maar mij km teller gaat 7km te snel dan normaal dus als ik 67km rij is het eigenlijk 60km
Is misschien wel slim om dat te kopen. Eens even kijken waar ik dat kan halen vanmiddag.johnnyp schreef:loctite is je vriend

beter nu dan tijdens de ritMark_T schreef:Hoi Zakie, Ik heb nog niets ingesteld op de Vapor. Ik gebruik hem ook eigenlijk niet, want ik heb toch geen tijd om op dat ding te kijkenZakie schreef:Mark je heb zeker je vapor teller ook opnieuwe moeten instellen he? kan je me emailtje stuuren met welke nummers je het heb gedaan etc ik heb het zelfde voor velg als jouw maar mij km teller gaat 7km te snel dan normaal dus als ik 67km rij is het eigenlijk 60km
, haha.
Maar moet eerst ff een nieuw batterijtje erin doen en dan ga ik eens kijken.
Toen ik vanmorgen weg wilde rijden, bleek de moer van de rechterachterwielhub los te zitten, maar gelukkig was het allemaal geborgd. Dus vast gedraaid en snel naar het werk gereden.
Toen ik aankwam op werk en hem vast zette, zag ik da er 2 boutjes van mn achtertandwiel losgekomen waren, terwijl ik die wel degelijk geborgd heb. Vanavond dus maar even kijken hoe ik dit op ga lossen. Ik mis dus 2 moeren en schroefdraadstaafje die mijn tandwielhub verbind met het tandwiel. Heel vreemd, maar je zal het altijd zien dat zoiets gebeurd voor een tourrit.