lengte stuurstang yfz450

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
technoflexer
Quadrider
Quadrider

lengte stuurstang yfz450

Bericht door technoflexer »

kan iemand mij de lengte van de std stuurstang zeggen van een yfz van voor bj 2006, en een van na 2006.

ik moet dit dringend weten voor een stuurstang te kunnen bestellen. ik weet namelijk niet of ik een stuurstang van een pre 2006 of van model vanaf 2006 heb in mijn yfz
yfz 450 ride it like you stole it
Stino89
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: lengte stuurstang yfz450

Bericht door Stino89 »

ik meet + 63cm, maar ze is ingebouwd dus kan ze moeilijk meten.

Ik weet trouwens niet of het een 2006 is of niet. Mijn originele van 2006 was bruin kleurig, maar die heb ik geplooid, en deze is een originele chrome kleurige. Ik weet niet of alle stuurstangen die kleur nu krijgen, of dat het gaat om een stang voor nieuwere modellen.
Yamaha Yfz 450
technoflexer
Quadrider
Quadrider

Stino89 schreef:ik meet + 63cm, maar ze is ingebouwd dus kan ze moeilijk meten.

Ik weet trouwens niet of het een 2006 is of niet. Mijn originele van 2006 was bruin kleurig, maar die heb ik geplooid, en deze is een originele chrome kleurige. Ik weet niet of alle stuurstangen die kleur nu krijgen, of dat het gaat om een stang voor nieuwere modellen.

ik heb- had ook zo een bruin kleurige. ik ga morgen een foto nemen van hoe je het zo ook kan meten als die ingebouwd is, dus als er dan hier nog enkele yfz 450 rijders het even willen meten dan kan ik die stuurstang eindelijk bestellen want ik wil terug rijden :crosser:

alvast bedankt om het te meten.
technoflexer
Quadrider
Quadrider

hier een foto van hoe je het kan meten zo kan ik het verschil ook te weten komen.
dit is gemeten van op het lager blok op het frame tot onderaan de klem waar het stuur op staat
bij die van mij is het 10 cm

Afbeelding
technoflexer
Quadrider
Quadrider

technoflexer schreef:hier een foto van hoe je het kan meten zo kan ik het verschil ook te weten komen.
dit is gemeten van op het lager blok op het frame tot onderaan de klem waar het stuur op staat
bij die van mij is het 10 cm

Afbeelding
als iemand dit even wil meten en posten kijk ook even naar je stuur zelf daar zou ook verschil in zitten

voor 2006 zou 7/8 zijn en na 2006 1-1/8 ik heb een 7/8 in mijn quad maar het is een 2006 :?
Stino89
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Stino89 »

is 8.5 bij mij.

Wel 7/8 klemming
Yamaha Yfz 450
Plaats reactie