valt reuze mee maar ben een miereneuker 1e klas dus dan krijg je dat soort dingen he.Zakie schreef:Heb je zo veel loodjes op je velg dan tjobbie dat het je zo erg dwars zit? bij mij heeft forwheels alle loodjes achter gezet je ziet er niks van en rijd ook echt super , tenminste beter dan eerst kan nog niet 100% zeggen omdat ik een niet echt goede as en lagers er nog in heb
734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
Dont worry everything is gona be alright
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
hey! ik heb misschien een idee, als je nu 1 spoorverbreder misbruikt en de bouten inkort of conische moeren opzetten zodat ie net in de gaten vallen van de velg (conisch op de velg) , dan zou je deze spoorverbreder aan de andere kant kwijt kunnen, dan heb je genoeg ruimte voor je kegel en is de velg perfect tegen de orginele plaat aan gecentreerd
Explain further snap hem ff niet .
Zit mischien te denken om 4 gaten in de plaat te maken met schoefdraad, zodat wanneer het nodig is een soort van afstandbus/spacer op kan schroefen zodat de kegel dan meer ruimte krijgt,
Maar vermoed dat de montageplaat van gehard staal zal zijn of zoiets dus 4 gaatjes boren M10 zal niet makkelijk gaan dan
Explain further snap hem ff niet .
Zit mischien te denken om 4 gaten in de plaat te maken met schoefdraad, zodat wanneer het nodig is een soort van afstandbus/spacer op kan schroefen zodat de kegel dan meer ruimte krijgt,
Maar vermoed dat de montageplaat van gehard staal zal zijn of zoiets dus 4 gaatjes boren M10 zal niet makkelijk gaan dan
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
ik zal ff een super simpel tekeningetje proberen te maken zoals ik denk dat het moet lukken mits ik me niet vergis.Grizzly700 schreef:hey! ik heb misschien een idee, als je nu 1 spoorverbreder misbruikt en de bouten inkort of conische moeren opzetten zodat ie net in de gaten vallen van de velg (conisch op de velg) , dan zou je deze spoorverbreder aan de andere kant kwijt kunnen, dan heb je genoeg ruimte voor je kegel en is de velg perfect tegen de orginele plaat aan gecentreerd
Explain further snap hem ff niet .
Zit mischien te denken om 4 gaten in de plaat te maken met schoefdraad, zodat wanneer het nodig is een soort van afstandbus/spacer op kan schroefen zodat de kegel dan meer ruimte krijgt,
Maar vermoed dat de montageplaat van gehard staal zal zijn of zoiets dus 4 gaatjes boren M10 zal niet makkelijk gaan dan
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
Je kan ook de moer waarmee je de velg opspant die met die 2 handvatjes de hand vaatjes erafzagen en dan kan hij helemaal je velg in Niet zelf verzonnen hoor maar forwheels besteld een extra moer en zaagt hem af
Probleem opgelost
Probleem opgelost
yamaha of toch een can-am
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
zoiets bedoel ik en dan op de spoorverbreder of bouten die net in de gaten vallen van de velg zodat deze niet de hoofdplaat bereiken en daardoor de velg niet vastgedrukt wordt, of misschien nog beter, op de bouten die al op de spoorverbreder zitten centreermoeren opdraaien met de tapse kant naar de velg toe.
@Jep:de moer kan er net op dat was gelukkig geen probleem.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
mij hebben ze gezegt dat de loodjes dan van de velg kunnen los komen i.v.m. middelpunt vliegende kracht de lijm kan dat niet houden en na een tijd zouden de loodjes dan los in de band komen te liggenjohnnyp schreef:is het niet mogelijk om de band op de velg af te merken, dan de band eraf halen en de loodjes aan de binnenkant van de velg te plakken, en dan de band er weer over doen. Want ik zou die loodjes er ook af halen, is zonde voor je velg.
als ze aan zichtbare kant van de velg hangen worden ze tegen de velg gedrukt zodat ze eerder vaster komen te hangen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
daar heb ik helemaal niet aan gedacht, das waar natuurlijk,daar zouden ze wel is gelijk in kunnen hebben.yamahakoppel schreef:mij hebben ze gezegt dat de loodjes dan van de velg kunnen los komen i.v.m. middelpunt vliegende kracht de lijm kan dat niet houden en na een tijd zouden de loodjes dan los in de band komen te liggenjohnnyp schreef:is het niet mogelijk om de band op de velg af te merken, dan de band eraf halen en de loodjes aan de binnenkant van de velg te plakken, en dan de band er weer over doen. Want ik zou die loodjes er ook af halen, is zonde voor je velg.
als ze aan zichtbare kant van de velg hangen worden ze tegen de velg gedrukt zodat ze eerder vaster komen te hangen
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Berichten: 155
- Lid geworden op: za 31 okt, 2009 18:27
- Locatie: Regio Rotterdam
- Contacteer:
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
Maar als je daar weer aluminiumtape overheen plakt blijft dit gegarandeerd zitten,uiteraard eerst ff goed ontvetten!
Dit is wel de mooiste oplossing als je veel lood kwijt moet,en het niet uit het zicht kan plakken.
Is wel ff werk,maar daar zijn jullie toch niet vies van
Laters.
Ferry
Dit is wel de mooiste oplossing als je veel lood kwijt moet,en het niet uit het zicht kan plakken.
Is wel ff werk,maar daar zijn jullie toch niet vies van
Laters.
Ferry
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
ja, maar dan zorgt de aluminiumtape weer voor onbalansferry.v schreef:Maar als je daar weer aluminiumtape overheen plakt blijft dit gegarandeerd zitten,uiteraard eerst ff goed ontvetten!
Dit is wel de mooiste oplossing als je veel lood kwijt moet,en het niet uit het zicht kan plakken.
Is wel ff werk,maar daar zijn jullie toch niet vies van
Laters.
Ferry
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
Paar rondjes tapen, en zorgen dat er onder net zoveel zit als boventjobbie schreef:ja, maar dan zorgt de aluminiumtape weer voor onbalansferry.v schreef:Maar als je daar weer aluminiumtape overheen plakt blijft dit gegarandeerd zitten,uiteraard eerst ff goed ontvetten!
Dit is wel de mooiste oplossing als je veel lood kwijt moet,en het niet uit het zicht kan plakken.
Is wel ff werk,maar daar zijn jullie toch niet vies van
Laters.
Ferry
No Can't Do!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
dat zijn mooie ideeen
dat heb ik ook al eens geprobeerd
alleen de ruimte tussen de band en de velg is niet echt groot
ik kwam klem te zitten met de band er weer op doen
de hiel van de band zit namelijk vlak op de velg
dat heb ik ook al eens geprobeerd
alleen de ruimte tussen de band en de velg is niet echt groot
ik kwam klem te zitten met de band er weer op doen
de hiel van de band zit namelijk vlak op de velg
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
dan zou het lood ietsje meer naar binnen kunnen plakken alleen zou je dan nog een keer na moeten meten en wat meermobydirk schreef:dat zijn mooie ideeen
dat heb ik ook al eens geprobeerd
alleen de ruimte tussen de band en de velg is niet echt groot
ik kwam klem te zitten met de band er weer op doen
de hiel van de band zit namelijk vlak op de velg
lood bij plakken toch?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.
nou heb het probleem gevonden van het schudden hoor.
kromme achteras
heb de standaard as terug gestoken en op de bok laten draaien, kaarsrecht
rondje gereden, perfect, teminste zit een tikkie in maar dat heeft weer met die douglas velgen te maken.
heb een berichtje naar de verkoper(america) gestuurd en nu maar afwachten
kromme achteras
heb de standaard as terug gestoken en op de bok laten draaien, kaarsrecht
rondje gereden, perfect, teminste zit een tikkie in maar dat heeft weer met die douglas velgen te maken.
heb een berichtje naar de verkoper(america) gestuurd en nu maar afwachten
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves