Ik heb bij van der ham al 6 quads gekocht en nog nooit problemen gehad dus weet niet waar je het over hebtcilinderhead schreef:@ boncardi , heb zo een tijd gegeven van de olie hoe vaak je het (meestal) vervangt zodat hij een idee heeft van het onderhoud, natuurlijk zal het vaker moeten als je meer rijd enz.
van van der ham heb ik slechte en goede dingen van behoort, eigenlijk vooral slechte dingen..zoals een quad die na 1 uur rijden vast liep en zelfs een nieuwe banshee die vastliep na 1 dag crossen. ( jah wel mengsmering in
) maar ook weer quads die hartstikke goed zijn. ik zelf zou daar geen quad kopen of iemand meenemen die er Echt verstand van heeft zodat ik weet dat ik geen quad koop die het morgen misschien niet meer doet.
Verder zijn het allemaal mooie quadjes, dan moet je jezelf afvragen wat je er aan uit wilt geven en welke je het mooist vindt
Je kan altijd pech hebben maar dan ga je naar hem terug en zal hij het normaliter oplossen
Die man zet per week aan quads weg waar een ander een jaar over doet dus dan heb je ook wel eens problemen
Dus niet zo gauw roepen op het forum het is overal wel eens wat