Ja sorry i stole it from uMark_T schreef:Netjes Zack!
Leuk ideetje die Grill
Zackie's Yamaha Raptor 660R
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
ziet er dik uit zack, alleen ik kan het niet helpen maar er is iets met je voorbanden aan de hand.
welke maat is dat? en op hoeveel bar staan ze?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrider
- Contacteer:
Hoi Zakie,
Check voor de zekerheid of je wielhubs goed vast zitten, waarom bij de origineleas zitten er ringen bij de borgmoer
Bij de Megaspeed as zitten deze er niet bij dus kan het zijn dat je borgmoer tegen het einde van de draad aankomt en lijkt vast te zitten maar das niet waar ik heb daarom aan iedere kant een ring ( ik geloof M20 ) geplaatst dit komt met de borgpin ook veel beter uit
Heb je de originele borgpinnen gebruikt zo ja zou ik deze gelijk vervangen door deze spitpennen hieronder
Verders ga zo door kerel ziet er goed uit
See You
Check voor de zekerheid of je wielhubs goed vast zitten, waarom bij de origineleas zitten er ringen bij de borgmoer
Bij de Megaspeed as zitten deze er niet bij dus kan het zijn dat je borgmoer tegen het einde van de draad aankomt en lijkt vast te zitten maar das niet waar ik heb daarom aan iedere kant een ring ( ik geloof M20 ) geplaatst dit komt met de borgpin ook veel beter uit
Heb je de originele borgpinnen gebruikt zo ja zou ik deze gelijk vervangen door deze spitpennen hieronder
See You
2007 YFM 700 R SE
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
http://www.mijnalbum.nl/Album=8DIUHTLD
-
- Quadverslaafde
idd. heel belangrijk, wielmoeren laten nogal is los(spreek uit ervaring )maurice schreef:Hoi Zakie,
See You
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
jezus man, word echt een supervette brede quad
u zijt goe bezig
maa wat tjobbie al zeg, je voorbanden staan erg bol
u zijt goe bezig
maa wat tjobbie al zeg, je voorbanden staan erg bol
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
netjes man
maar van waar de hoge veren?
was hij telaag?
maar van waar de hoge veren?
was hij telaag?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Gisterochtend nog gehadtjobbie schreef: idd. heel belangrijk, wielmoeren laten nogal is los(spreek uit ervaring )
Raptor 660 SM
ziet er zeer goed uit maar mooier met de andere schokdempers
er is niks met me voorbanden aan de hand zitten nu 1 bar in , dalijk natuurlijk laten zakken naar 0.6 en Mark maak een foto van jouw banden set ik heb precies dezelfde kan je ook zien dat bij Mark zijn bandjes ook zo zitten.tjobbie schreef:ziet er dik uit zack, alleen ik kan het niet helpen maar er is iets met je voorbanden aan de hand.
Heey Mark de weg terug had ik snel gevonden was wel effen lekker gassen he daarzo en die politie agent vond onze quads prachtig
Update
Was vandaag effen langs Mark geweest om wat op te halen en wat bij te praten.
Me licht kapjes.
Btw modydirk heb jouw kapjes ook gezien zijn super mooi echt donker zwart
Dit is dan het kapje voor me koplamp zo word tie vast geplakt.
En dit is dan met me lichten aan.
Hopelijk deze week nog wat leuks binnen dus ik w8t af.
Was vandaag effen langs Mark geweest om wat op te halen en wat bij te praten.
Me licht kapjes.
Btw modydirk heb jouw kapjes ook gezien zijn super mooi echt donker zwart
Dit is dan het kapje voor me koplamp zo word tie vast geplakt.
En dit is dan met me lichten aan.
Hopelijk deze week nog wat leuks binnen dus ik w8t af.
ook goed bezig ziet er goed uit
-
- Quadverslaafde
ok, dan zit er wel logica in aangezien dat dacht ik 60 hoog bandjes waren toch?Zakie schreef:er is niks met me voorbanden aan de hand zitten nu 1 bar in , dalijk natuurlijk laten zakken naar 0.6 en Mark maak een foto van jouw banden set ik heb precies dezelfde kan je ook zien dat bij Mark zijn bandjes ook zo zitten.tjobbie schreef:ziet er dik uit zack, alleen ik kan het niet helpen maar er is iets met je voorbanden aan de hand.
Tjobbie ik ben 100% eerlijk ik begrijp niet wat u bedoel