beste power up-grade LTR 450
beste power up-grade LTR 450
Ik ben vanzin om het vermogen van mijn ltr op te krikken , maar wat zijn eigenlijk de beste up-grades als je kijkt naar de verhouding prijs - pk's ?
Want Ik heb nu enkel de yoshimura chery bomb en hij mag toch wat meer power hebben.
Alle tips en misschien trics zijn welkom
Want Ik heb nu enkel de yoshimura chery bomb en hij mag toch wat meer power hebben.
Alle tips en misschien trics zijn welkom
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Re: beste power up-grade LTR 450
andere nokkenassen is echt dag en nacht verschil
kunde der nie tege da de menne zo goe ga ?
Haha , ik denk dat we nog eens moeten gaan rijden jochen voor dat mis verstand even de wereld uit te helpenmuisje schreef:kunde der nie tege da de menne zo goe ga ?
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
Je moet het niet altijd bij pure kracht zoeken.
Heb je long travel armen en veren? Dat kan enorm veel helpen!
‰ Quadracing Team
-
Quadzillaboy
- Quadrunner

Dit kun je eens lezen.
http://www.trx450r.org/forum/index.php?showtopic=70693" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.trx450r.org/forum/index.php?showtopic=70693" onclick="window.open(this.href);return false;
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
Daar had ik ook al aan gedacht jr , net zoals de quad wat lichter maken . Maar ik zie niet direct iets wat ik kan missenJR schreef:Je moet het niet altijd bij pure kracht zoeken.
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
72_mrd schreef:Haha , ik denk dat we nog eens moeten gaan rijden jochen voor dat mis verstand even de wereld uit te helpenmuisje schreef:kunde der nie tege da de menne zo goe ga ?
wacht maar tot ik groot , sterk , en beetje bekwamer ben