95% uit eigen zak, maar voor volgend jaar en andere wedstrijden dit jaar ga ik toch s rondhoren want het zzwingt de pan uit somstjobbie schreef:dit is denk ik 1 van DE ultieme ervaringen die je mee kunt maken.
bekostigen jullie dit allemaal zelf of heb je sponsors?
schrijf je je gewoon in voor zo,n trophy of moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen?
maar ja, welke hobby kost geen geld ? ik ken gasten met een fiets van 8000 euro ... das pas erover, zit gene moteur in
de voorwaarden zijn simpel :
degelijke machine die het meerdere dagen en vele kilometers moet uithouden in zeer extreme omstandigheden (modder,stenen,stof,zand,water,...) en dat elke keer onder tijdsdruk ( en tot een gat in de nacht in het bos ronddwalen is ook geen walk in the park, in tegenstelling tot belgie is het daar DONKER snachts, doe de lichten uit en ge ziet met moiet de copiloot naast u)
degelijke voozieningen voor jezelf, je crew en machine in het kamp (werktent,slaapplaats,keuken,...)
iets of wat van conditie en ertegen kunnen om enkele nachten in een slaapzak te slapen en er smorgens vroeg weer tegenaan gaan (bvb Roadbook 1, Dag 1, 25km, w zijn gestart om 9u en binnengereden om 23u45, 20 liter naft erdoor op 25km)
mensen meehebben die helpen en weten met wat ze bezig zijn
vorig jaar na RB1 kwamen we binnen op de trailer, nog net binnen tijd over de finish gesukkeld maar rhino zag eruit
smorgens komt ge uit uw tentje en kijkt ge naar uw rhino waar ge een paar uur later weer mee moet vertrekken ,
dit zicht dus
en een paar uur later 12 ronden van 3.6km , half bos half moeras
rivieroversteek gone wrong
en blub...
rockymannen 2 the rescue