Zackie's Yamaha Raptor 660R
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
netjes man in het geel zijn ze ook brut
je gaat lekker man
je gaat lekker man
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ziet er goed uit Zack! Zo te zien ben je nog voor het donker thuis gekomen En gelukkig alleen met gele kapjes in plaats van dat gele papiertje, haha!
Raptor 660 SM
-
- Quadverslaafde
ach maakt niet uit joh, je bent gewoon lekker bezig zackZakie schreef:Tjobbie ik ben 100% eerlijk ik begrijp niet wat u bedoel
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Nee, die van mij zijn 60 hoog Tjobbie.tjobbie schreef:ok, dan zit er wel logica in aangezien dat dacht ik 60 hoog bandjes waren toch?Zakie schreef:er is niks met me voorbanden aan de hand zitten nu 1 bar in , dalijk natuurlijk laten zakken naar 0.6 en Mark maak een foto van jouw banden set ik heb precies dezelfde kan je ook zien dat bij Mark zijn bandjes ook zo zitten.tjobbie schreef:ziet er dik uit zack, alleen ik kan het niet helpen maar er is iets met je voorbanden aan de hand.
welke maat is dat? en op hoeveel bar staan ze?
Raptor 660 SM
-
- Quadverslaafde
zo te zien die van zack ook.?Mark_T schreef:Nee, die van mij zijn 60 hoog Tjobbie.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Puur Rotterdams
Vandaag me eerste schade gemaakt aan een collega zijn auto per ongeluk, heb zelf geen schade ree te snel achteruit
Ging met me achter velg langs zijn zijkant lak en paar krasjes maar me velg heeft niks.
Verzekering lost alles op maar ja , shit happens deed het niet expres.
Toch maar een klein mini update.
Me gele koplampen kapjes + Super lijm er bij en ze plakken goed.
Schiedam had voor de helft geen verlichting dus ik d8 bij mezelf effen lekker stukje rijden.
Vandaag me eerste schade gemaakt aan een collega zijn auto per ongeluk, heb zelf geen schade ree te snel achteruit
Ging met me achter velg langs zijn zijkant lak en paar krasjes maar me velg heeft niks.
Verzekering lost alles op maar ja , shit happens deed het niet expres.
Toch maar een klein mini update.
Me gele koplampen kapjes + Super lijm er bij en ze plakken goed.
Schiedam had voor de helft geen verlichting dus ik d8 bij mezelf effen lekker stukje rijden.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Scheelt al een stuk dat je zelf geen schade hebt. zou zonde zijn
Maar staat leuk dat geel, blijft mooi
-
- Quadverslaafde
idd.Patje88NL schreef:Scheelt al een stuk dat je zelf geen schade hebt. zou zonde zijn
enne ik wil niet veel zeggen maar verander die avatar eens, je hebt nu toch een rappie660 ipv. slappie50
(hij was wel heel mooi )
Laatst gewijzigd door tjobbie op vr 23 apr, 2010 22:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Haha begint al goed zackie
Maar raptor ziet er nice uit
Maar raptor ziet er nice uit
Thanks Michiel + Patje , tja Tjobbie u heeft gelijk maar ik vind persoonlijk toch tot nu toe de mooiste 50cc SM Quad R.I.P.
Nog effe en dan steekt deze daarboven uit hoor
Alles op zijn tijd
Alles op zijn tijd
ziet er leuk uit(was wel mooier met r1 veren) maar zo jammer dat je niet alles een goede schoonmakbeurtje geeft
ik vondet hem ook mooier staan met de R1 veren
ja ja ik weet een seconden zijn aan het uploaden