Yamaha Raptor 700 (04/2009) Update P5
-
- Quadverslaafde
Re: Yamaha Raptor 700 (04/2009)
blijft een heerlijke quad leroy!
veel plezier met uw prachtmachin!
veel plezier met uw prachtmachin!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Dank u voor de reacties.
@Tjobbie: ten opzichte van de jouwe kan ie er toch niet tegen op, kan er niet aan tippen.
Voor mij houdt het hier ook grotendeels bij op.
Maar jij mag blijven gaan van mij hoor vind het een lust je projecten op te volgen, gewoon heerlijk.
Greetz
@Tjobbie: ten opzichte van de jouwe kan ie er toch niet tegen op, kan er niet aan tippen.
Voor mij houdt het hier ook grotendeels bij op.
Maar jij mag blijven gaan van mij hoor vind het een lust je projecten op te volgen, gewoon heerlijk.
Greetz
ola, zeer mooie quad!!
Helloww,
Tis al lang geleden da ik hier nog eens iets gepost heb, heb ook niets meer veranderd dus alles is nog hetzelfde.
Ben gisteren avond en vandaag wel eens even bezig geweest met mijn link waar mijn achterste veer op bevestigd zit om te draaien. Wou eens kijken hoe dit was, maar heb hem vandaag alweer terug gedraaid. vond hem veel te laag liggen dan.
Voor mij blijft ie lekker staan hoe em nu is, ik ben er content mee.
Uit verveling en schitterend weer heb ik de quad nog eens een grote poetsbeurt gegeven.
Nie dat het echt nodig was, maar nu staat hij gelijk nieuw.
Heb van nog eens wa foto's gemaakt, gelijk ik al vermelde veel is er ie veranderd ma kwil mijn poets talent eens graag tonen hehe.
Zoals jullie op bovenste foto's kunnen zien heb ik zo mijn eigen manier bedacht om mijn achterste link te kunnen omdraaien.
Voila en hier enkele foto's na het poetsen.
GReeeetzzz
Tis al lang geleden da ik hier nog eens iets gepost heb, heb ook niets meer veranderd dus alles is nog hetzelfde.
Ben gisteren avond en vandaag wel eens even bezig geweest met mijn link waar mijn achterste veer op bevestigd zit om te draaien. Wou eens kijken hoe dit was, maar heb hem vandaag alweer terug gedraaid. vond hem veel te laag liggen dan.
Voor mij blijft ie lekker staan hoe em nu is, ik ben er content mee.
Uit verveling en schitterend weer heb ik de quad nog eens een grote poetsbeurt gegeven.
Nie dat het echt nodig was, maar nu staat hij gelijk nieuw.
Heb van nog eens wa foto's gemaakt, gelijk ik al vermelde veel is er ie veranderd ma kwil mijn poets talent eens graag tonen hehe.
Zoals jullie op bovenste foto's kunnen zien heb ik zo mijn eigen manier bedacht om mijn achterste link te kunnen omdraaien.
Voila en hier enkele foto's na het poetsen.
GReeeetzzz
zeer mooie Rappie, gewoon nice&clean..
Ps. Ik zie een nieuwe BMW 5-Reeks?
Ps. Ik zie een nieuwe BMW 5-Reeks?
Yamaha YFZ480Build in progress
Hey, ja dit is idd de nieuwe 5 reeks, alhoewel nieuw is ie ook al nie meer.
Staat hier toch al 5 maanden.
Greetz
Staat hier toch al 5 maanden.
Greetz
het ging toch om de quad??
zeer mooi beesje heeft u
zeer mooi beesje heeft u
<<<MAXXER_300>>>
sjieke quad en zou je uw dempers niet willen ruilen tegen dezelvde maar in het grijs ?
@ Maxxer idd de foto's waren eigenijk bedoeld om de quad, had er geen erg in dat deze er ook bij stond.
Maja als ik er andere blij mee kan maken is het mij ook een genoegen
@ Gdogg ruilen, mmmm kvind mijn kleur juist speciaal. Toen ik deze kleur zag moest ik ze direct hebben.
Het past zeer mooi bij het kleur van me kader. Moest ik ze beu zijn laat ik het je zeker weten
Wel fijn dat er iemand eens interesse toont in mijn uitlaatjes
Waarom heb je niet dezelfde kleur genomen? Het kan wel zijn dat de grijze het nieuwere model is dan die van mij.
Kheb ze ook al ongeveer 1.5 jaar eronder liggen.
Succes ermee.
Greetz
Maja als ik er andere blij mee kan maken is het mij ook een genoegen
@ Gdogg ruilen, mmmm kvind mijn kleur juist speciaal. Toen ik deze kleur zag moest ik ze direct hebben.
Het past zeer mooi bij het kleur van me kader. Moest ik ze beu zijn laat ik het je zeker weten
Wel fijn dat er iemand eens interesse toont in mijn uitlaatjes
Waarom heb je niet dezelfde kleur genomen? Het kan wel zijn dat de grijze het nieuwere model is dan die van mij.
Kheb ze ook al ongeveer 1.5 jaar eronder liggen.
Succes ermee.
Greetz
Hier nog eens een update,
Nu dat ik toch enkele dagen tijd had ben ik ook eens begonnen met het schuren van de uitlaatlijn. Ik moet zeggen dat ik het simpeler had voor gesteld, man man wat een werk was me dat. Had ik dit op voorhand geweten was ik er niet aan begonnen maar ja wanneer je eenmaal bent begonnen met schuren kan je niet meer terug. Heb er toch ongeveer een 14 - 15 uren over gedaan om het uiteindelijk tot hoogglans te krijgen. Nu achteraf ben ik wel tevreden van het resultaat.
Voorlopig kan ik even niet rijden want moet wachten op enkele onderdelen. heb namelijk nieuwe velgen besteld, nieuw stuur, kmteller, nog een setje spoorverbreders voor achter en nog andere tandwielen 15/31.
Hier enkele foto's van het schuur resultaat, moet er wel bij zeggen dat het op foto niet zo mooi toont dan int echt ze zijn ook maar genomen met men gsm. Wanneer de rest binnen is zullen de foto's volgen.
Nu dat ik toch enkele dagen tijd had ben ik ook eens begonnen met het schuren van de uitlaatlijn. Ik moet zeggen dat ik het simpeler had voor gesteld, man man wat een werk was me dat. Had ik dit op voorhand geweten was ik er niet aan begonnen maar ja wanneer je eenmaal bent begonnen met schuren kan je niet meer terug. Heb er toch ongeveer een 14 - 15 uren over gedaan om het uiteindelijk tot hoogglans te krijgen. Nu achteraf ben ik wel tevreden van het resultaat.
Voorlopig kan ik even niet rijden want moet wachten op enkele onderdelen. heb namelijk nieuwe velgen besteld, nieuw stuur, kmteller, nog een setje spoorverbreders voor achter en nog andere tandwielen 15/31.
Hier enkele foto's van het schuur resultaat, moet er wel bij zeggen dat het op foto niet zo mooi toont dan int echt ze zijn ook maar genomen met men gsm. Wanneer de rest binnen is zullen de foto's volgen.
Laatst gewijzigd door leroy op di 12 jul, 2011 21:29, 2 keer totaal gewijzigd.
- yamahakoppel
- Quad GOD
zit werk in hé nu weet je ook waarom ik zoveel telde voor een uitlaat
maar zoals je zegt als je na al die uren werk het resultaat ziet en weet dat je het zelf gedaan hebt is de voldoening des te groter. ze zien er op eerste zicht goed uit als ze binnen paar maanden er nog zo mooi uit zien dan weet je ze zijn goed gedaan na een paar honderd km zijn ze mooi geel goud van kleur
maar zoals je zegt als je na al die uren werk het resultaat ziet en weet dat je het zelf gedaan hebt is de voldoening des te groter. ze zien er op eerste zicht goed uit als ze binnen paar maanden er nog zo mooi uit zien dan weet je ze zijn goed gedaan na een paar honderd km zijn ze mooi geel goud van kleur
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Idd Kris ik snap u prijs, al moet ik zeggen dat als je er zoveel uren aan werkt eigenlijk niet te betalen is.
Mmm ja ik hoop idd wel da ze schoon blijven want opnieuw beginnen zou ik nie echt willen .
Wat zou je dan fout kunnen doen dat ze niet zo schoon blijven?
Het enige wat ik niet perfect heb gekregen zijn de lasnaden als je daar met neus op gaat zien dan zie je het wel een beetje.
Ma je als ze hopelijk mooi goud kleuren zal dit niet meer opvallen.
Greetz
Mmm ja ik hoop idd wel da ze schoon blijven want opnieuw beginnen zou ik nie echt willen .
Wat zou je dan fout kunnen doen dat ze niet zo schoon blijven?
Het enige wat ik niet perfect heb gekregen zijn de lasnaden als je daar met neus op gaat zien dan zie je het wel een beetje.
Ma je als ze hopelijk mooi goud kleuren zal dit niet meer opvallen.
Greetz
goe gedaan zeg denk er nog eens over na ivm de dempers die grijze zijn idd het nieuw model en die rode kan je niet overal meer krijgen
En k'ben erg benieuwd naar uw nieuwe onderdelen douglas velgen gekocht?
En k'ben erg benieuwd naar uw nieuwe onderdelen douglas velgen gekocht?